نسخه چاپی

عابدینی خبر داد:

انصراف اسدی از حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: اگر اسدی كاندیدا هم می‌شد اشتباهی صورت نمی‌گرفت چون به هر حال وزارت ورزش دوست داشت وی برای كاندیداتوری ثبت‌نام كند و مخالفتی در این خصوص صورت نگرفته بود.

به گزارش نما به نقل از مشرق، امیر عابدینی در مورد اینکه شنیده می‌شود با کاندیداتوری علیرضا اسدی برای ریاست فدراسیون فوتبال، وی به عنوان سرپرست دبیری این فدراسیون انتخاب خواهد شد،‌ گفت: اسدی برای انتخابات نمی‌آید. معتقدم که اسدی به این جمع‌بندی رسیده که در پست دبیرکلی باقی بماند تا انتخابات فدراسیون فوتبال را برگزار کند.

وی ادامه داد: اگر اسدی برای کاندیداتوری فدراسیون فوتبال ثبت‌نام می‌کرد باید از سمت خود استعفا می‌داد که بر همین اساس این امکان وجود داشت که به جای وی به عنوان سرپرست دبیرکل فدراسیون کل انتخاب شود. اما با انصرافی که اسدی به کفاشیان اعلام کرده است، دیگر ضرورتی برای انتخاب جایگزین وجود ندارد و خودش تا روز انتخابات دبیرکل باقی خواهد ماند.

عابدینی تاکید کرد:‌ این موضوع را هم از آقای اسدی و هم از آقای کفاشیان و هم از دوستان آقای اسدی شنیده‌ام که ایشان انصراف داده و در انتخابات به عنوان کاندید شرکت نخواهد کرد.

وی تاکید کرد: البته اگر اسدی کاندیدا هم می‌شد اشتباهی صورت نمی‌گرفت چون به هر حال وزارت ورزش دوست داشت وی برای کاندیداتوری ثبت‌نام کند و مخالفتی در این خصوص صورت نگرفته بود.

عضو هیأت مدیره سازمان لیگ درباره استعفای افشین پیروانی گفت: دوستان ما همه کار را بلد هستند. اما همه چیز در تعارف کردن‌ها سپری می‌شود. افشین پیروانی مدت‌هاست یک مسئولیت بدون حکم دارد و عملا این مسئولیت لوث است. یعنی اگر مصوبه سازمان یا کمیته تیم‌های ملی را و البته حکم رئیس فدراسیون نداشته باشد، این معنا و مفهومش این است که نمی‌تواند از رزومه فوق استفاده کند. ضمن اینکه حق و حقوق مادی و معنوی‌اش استیفا نمی‌شود.

وی افزود: بنابراین مشخص می‌شود که دوستان به اندازه لازم بر روی کارهای بروکراسی اشراف ندارند که این موضوع هم اشکالی ندارد اما اگر پیروانی استعفا کرده، معنا و مفهومش این است که قبول داشته تا بدون حکم هم کار کند در غیر این صورت استعفایی لازم ندارد چون مسئولیتی نداشته است.

عابدینی گفت: اصولا اعتقاد دارم که به نفع خود پیروانی بود که کنار برود ضمن اینکه او می‌خواهد کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال شود باید از سمت خود استعفا دهد.

۱۳۹۴/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...