نسخه چاپی

تمام توانمان را برای پیروزی ائتلاف اصولگرایان به كار می‌گیریم

حمیدرضا حاجی بابایی در ارزیابی لیست انتخاباتی شورای مركزی ائتلاف اصولگرایان اظهار داشت: لیست انتخاباتی ائتلاف اصولگرایان با اختصاص معیارها و ملاك‌های متعددی تهیه شد.

به گزارش نما به نقل از جام نیـوز، حمیدرضا حاجی بابایی در ارزیابی لیست انتخاباتی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان اظهار داشت: لیست انتخاباتی ائتلاف اصولگرایان با اختصاص معیارها و ملاک‌های متعددی تهیه شد.

وی در ادامه افزود: ما نیروهای خوبی داشتیم که اگر در لیست اصولگرایان قرار می‌گرفتند میزان رای بالایی را به خود اختصاص می‌دادند اما در هر حال به دلیل تعهدمان نسبت به حرکت وحدت تمام توان خود را برای پیروزی لیست اصولگرایان به کار می‌گیریم.

عضو جبهه یکتا با بیان اینکه لیست‌هایی هر دوره باید دارای سابقه، تجربه و همچنین تازه‌نفس باشند، گفت: اگر نخواهیم این تجربه را به افراد جدید منتقل کنیم باید افراد یکسانی را برای هر دوره معرفی کنیم.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه در هر لیست باید از جوانان، بانوان، روحانیت و با افراد تجربه استفاده شود، خاطر نشان کرد: هر جریان برای تعیین لیست بهترین‌ها را در آن قرار می‌دهد لذا آماده کردن لیست با در نظر گرفتن معیارهایی مانند وحدت و اتحاد باعث می‌شود از بسیاری موانع عبور کرد.

۱۳۹۴/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...