نسخه چاپی

ابتكار جدید نیسان، صندلی‌های اداری با قابلیت پارك خودكار

امروزه بسیاری از خودروسازان به فناوری ساخت خودروهای بدون راننده علاقه مند شده‌اند و نیسان نیز یكی از همین شركت‌ها است. نیسان در تلاش برای تبلیغ هر چه بیشتر مهارت خود در تولید خودروهای بدون راننده و تسلط بر فناوری خودروسازی به تازگی ابتكار جالبی به خرج داده و به كاربران خود نشان داده كه چگونه می توان فناوری مورد استفاده این شركت در حوزه خودروهای بدون راننده را در دفاتر اداری و برای هوشمند كردن صندلی‌های اداری به كار برد!

به گزارش نما ویدیویی که در ادامه مشاهده خواهید کرد کارمندانی را نشان می‌دهد که در پایان ساعت اداری روز، به سادگی دست‌های خود را به هم می‌زنند و طولی نمی‌کشد که تمامی صندلی‌های موجود در دفتر به صورت خودکار شروع به حرکت کرده و مرتب در کنار یکدیگر پشت میزها قرار می‌گیرند، فرآیندی که یادآور پارک خودکار در خودروهاست. اغلب موارد با نزدیک شدن به پایان ساعت اداری و تمام شدن یک روز پر کار، همه کارمندان عجله دارند که هر چه سریع‌تر دفتر را ترک کنند و به این ترتیب صحنه‌ای که پس از خروج تمامی کارمندان از دفتر دیده می‌شود چندان چشم نواز نیست.

به گفته نیسان این‌ها صندلی‌های Okamura بهبود یافته‌ای هستند که توسط چهار دوربین حرکتی نصب شده روی دیوارها ردیابی شده و توسط وای فای کنترل می‌شوند

۱۳۹۴/۱۱/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...