نسخه چاپی

علوی در نطق انتخاباتی:

مستقل هستم

كاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: مسائل شرعی و اخلاقی در انتخابات باید رعایت شود چون نظام اسلامی برای اجرای شرع ایجاد شده است.

به گزارش نما به نقل از مهر، حجت الاسلام سیدمحمود علوی، نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در نطق انتخاباتی خود در شبکه تهران اظهار داشت: بنده نماینده مردم در مجالس اول، دوم، چهارم و پنجم شورای اسلامی بودم.

وی افزود: ۹ سال نماینده مقام معظم رهبری در ارتش جمهوری اسلامی بودم و بعد از آن به عنوان نماینده مردم در مجلس خبرگان حضور یافتم، هم اکنون نیز وزیر اطلاعات هستم.

نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری ضمن تشکر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ادامه داد: مسئولیت در جمهوری اسلامی حکم امانت دارد و قبول آن بار سنگینی است، اما زمانی که انسان توانایی داشته باشد که مسئولیتی را برعهده بگیرد، باید خود را آماده پذیرش آن کند.

علوی با بیان اینکه نمایندگی مجلس خبرگان مسئولیت سنگینی است، تصریح کرد: مسئولیت های نمایندگان مجلس خبرگان مسئولیت های مهمی است و من سعی کردم وظایف ذاتی خود را در مجلس خبرگان انجام دهم.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی مهمترین وظیفه مجلس خبرگان استحکام و تقویت جایگاه رهبری است که معتقد است در نظام حکومتی جمهوری اسلامی رهبری جایگاه نخ تسبیح نسبت به دانه های تسبیح را دارد.

نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: شکر نعمت داشتن چنین رهبری تبعیت از ایشان و ولایت‌مداری است. خط و مشی من هم همین بوده است و همیشه تلاش داشتم از این مسئولیت ها به عنوان ابزاری برای خدمت به نظام استفاده کنم.

وزیر اطلاعات ادامه داد: در وزارت اطلاعات تمام تلاش خود را برای حکم‌فرمایی آرامش در کشور انجام دادم و در حال حاضر کشور در آرامش خوبی است و جریان های سیاسی در آرامش، رقابت می کنند.

علوی تصریح کرد: با همت وزارت اطلاعات گروه های تروریستی تحت اشراف اطلاعاتی هستند و نفس آنها گرفته شده است و موفق به ناامن کردن کشور نشدند.

وی گفت: این در حالی است که صدای انفجار از همه کشورها در منطقه شنیده می شود، اما شکر خدا ایران در کمال امنیت و آرامش است.

نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری امنیت موجود در کشور را ناشی از همدلی و همکاری همه دستگاه ها خواند و خاطرنشان کرد: مردم با حضور حداکثری در انتخابات، این انتخابات را پرشور برگزار می کنند تا صدای استحکام نظام اسلامی به گوش جهانیان برسد.

علوی از مردم خواست در پاسخ به فراخوان مقام معظم رهبری در انتخابات حضور یابند تا بار دیگر وحدت ملی خود را به جهانیان ثابت کنند.

وزیر اطلاعات با تاکید بر لزوم رعایت مسائل شرعی و اخلاقی در انتخابات توضیح داد: نظام اسلامی برای پیاده کردن احکام شرعی ایجاد شده است ما باید در هر شرایطی اخلاق را رعایت کنیم.

وی ادامه داد: ممکن است افراد یا گروه هایی این جنبه ها را رعایت نکنند و در مقام دفاع از کاندیدایی به سیاه‌نمایی علیه کاندیدای دیگر بپردازند و به آن فرد تهمت زده و دروغ ببندند.

نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری افزود: مقام معظم رهبری آن حرکت ناپسندی که در حرم حضرت معصومه(س) در قم انجام شد را محکوم کردند و حرکتی که در حرم امام(ره) انجام شد را تقبیح فرمودند.

علوی به کاندیداهای انتخابات مجلس و خبرگان توصیه کرد: به جای تخریب رقبا، نقاط قوت خود را بیان کنند.

وی اضافه کرد: اینکه بیان می شود برخی کاندیداها با رهبری زاویه دارند یا اصل ولایت فقیه را قبول ندارند و یا دشمنان با انتخاب آنها شاد می شوند، توهین به شورای نگهبان است.

وزیر اطلاعات در پایان خاطرنشان کرد: به عنوان کاندیدای مستقل در انتخابات حضور یافتم، اما از جریان ها و گروه هایی که از من استقبال کردند، تشکر می کنم و از حضور در لیست آنها ممانعتی ندارم.

۱۳۹۴/۱۱/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...