نسخه چاپی

كرانچار: پرسپولیس، استقلال و تراكتور دنبال شكار سپاهان هستند!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: با وجود احترام خاصی كه برای راه‌آهن قائل هستیم، امیدواریم كه با حضور هواداران بتوانیم سه امتیاز بازی خانگی را به دست آوریم تا موفقیت‌مان را بازی به بازی حفظ كنیم.

به گزارش ایسنا، منطقه اصفهان، زلاتكو كرانچار در كنفرانس خبري قبل از بازي سپاهان ـ راه آهن در رابطه با سومين پيروزي پياپي مقابل راه‌آهن اظهار كرد: بعد از شروع خوبي كه در ليگ داشتيم اميدوار هستيم كه اين روند را در بازي‌هاي بعدي ادامه دهيم. همچنين راه‌آهن شروع خوبي در ليگ امسال داشته است و بايد به اين نكته اشاره كنيم در بازي فصل قبل تيم راه‌آهن خيلي خوب بازي كرد و حتي مي‌توانستند بازي را با كسب سه امتياز به سود خود به پايان ببرند. من احترام خاصي براي تيم راه‌آهن قائلم ولي با اين وجود اميدواريم كه در بازي فردا با حمايت هواداران سه امتياز بازي را به دست آوريم.

سرمربي تيم سپاهان اصفهان در رابطه با غايبان اين بازي گفت: تيم ما خوشبختانه داراي مصدوم يا محروم نيست و هم‌اكنون غلامي و نويد‌كيا همراه تيم هستند و از لحاظ بدني آماده‌اند و هر لحظه مي‌توانيم از آنها استفاده كنيم.

كرانچار در پاسخ به اين سوال كه ابوالحسن جعفري در پستي كه حضور دارد توجيه نيست و آيا ناپخته است؟ گفت: من شرايط را طور ديگري مشاهده مي‌كنم و در بازي با فولاد اين بازيكن بسيار خوب بازي كرد و انتظاراتي كه ما از او داريم (ارسال پاس‌هاي خوب و سريع) برآورده كرد و در گلي كه در آن بازي دريافت كرديم مقصر نبود.

سرمربي تيم سپاهان در رابطه با صحبت‌هايي كه در فصل قبل وجود داشت و سپاهان را به عنوان يك مدعي نشان نمي‌داد، اظهار كرد: ما در فصل قبل قول قهرماني نداديم ولي نشان داديم كه در هر بازي مي‌توان به نسبت بازي قبل بهتر كار كنيم و نتايج را به سود خود كسب كنيم. در ليگ امسال نيز قول قهرماني نمي‌دهم، ولي مي‌توانم بگويم در كنار تيم‌هاي استقلال، پرسپوليس و تراكتورسازي يكي از مدعيان اصلي قهرماني هستيم و در جهت نيل به اين هدف روز به روز بهتر فكر كرده و بهتر كار مي‌كنيم.

سرمربي سپاهان تصريح كرد: بر خلاف گفته‌هاي مربيان ديگر تيم‌ها كه اذعان داشته‌اند از هفته چهارم و پنجم به بعد قدرت واقعي خود را نشان مي‌دهيم و در نقش يك شكارچي خواهيم بود ولي سپاهان از روزهاي اول به دنبال كسب امتيازهاي كامل بازي‌ها بوده و امتيازهاي تعيين‌كننده را به سود خود كسب كرد. تيم‌هاي ديگر به دنبال شكار سپاهان هستند و پرسپوليس، استقلال و تراكتور نقش شكارچي را به عهده گرفتند.

سرمربي تيم سپاهان درباره جذب يك بازيكن آسيايي و همچنين فرهاد مجيدي عنوان كرد: به دنبال جذب يك مدافع خوب آسيايي هستيم و در اين رابطه تحقيق مي‌كنيم. در ارتباط با فرهاد مجيدي بايد بگويم كه اين اسم در ايران اسم بزرگي است ولي اين بازيكن كيفيت بازي خود را در جايي نشان خواهد داد كه قلبش در آنجا باشد و وقتي ما مي‌خواستيم او را جذب كنيم او بيشتر به دنبال بازي در تيم استقلال بود و جا دارد براي اين بازيكن خوب آرزوي موفقيت كنيم.

كرانچار در پايان خاطرنشان كرد: من اميدوارم كه در ادامه بازي‌ها بتوانيم سه امتياز را كسب كنيم و در مسير قهرماني خود باقي بمانيم، همچنين بهتر بازي كردن از لحاظ كيفي مدنظر ما است و درخواست ما حضور هواداران جهت حمايت كامل از تيم در روند دستيابي به موفقيت است.

۱۳۹۱/۵/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...