نسخه چاپی

نصرالله: توطئه تركیه و عربستان شكست خورده است

دبیركل حزب الله لبنان گفت: توطئه تركیه و عربستان سعودی در سوریه شكست خورده و به بن بست رسیده است.

به گزارش نما به نقل از العالم، سیدحسن نصر الله به مناسبت گرامیداشت شهدای رهبران مقاومت، شیخ راغب حرب، عباس موسوی و عماد مغنیه خاطرنشان کرد: دشمنان کینه‌توز سوریه خود را برای به راه انداختن جنگ در منطقه آماده کرده‌اند ولی برای حل سیاسی بحران این کشور قدم برنمی‌دارند.

به هیچ یاغی اجازه اشغال سوریه را نمی دهیم

دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: ما به هیچ یاغی و طاغی اجازه نخواهیم داد که سوریه را تصرف و اشغال کند و به اسرائیل نیز اجازه دستیابی به رؤیاهایش را نخواهیم داد. شهدای ما در سوریه همچون شهدایمان در جنگ ژوئیه هستند که توطئه آمریکا را خنثی کردند.

سیدحسن نصرالله خاطرنشان کرد، اسرائیل در حمله به سوریه دست دارد ولی تاکنون شکست خورده، زیرا هدفش براندازی نظام دمشق یا تجزیه سوریه بود که به آن نرسید.

وی در این سخرانی یادآور شد: اسرائیل بقای نظام بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه و برنامه آشتی ملی این کشور را خطری برای خود می داند. اسرائیل با عربستان سعودی و ترکیه ارتباط دارد و با این دو کشور درباره براندازی نظام بشار اسد به توافق رسیده است. داعش و جبهه النصره که شاخه‌های القاعده در سوریه هستند نیزدر تحقق رؤیای تصرف این کشور و ایجاد نظامی جاهلی ناکام مانده اند.

۱۳۹۴/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...