نسخه چاپی

تكواندو جام باشگاه‌های آسیا - امارات

تیم تكواندو دانشگاه آزاد به احتمال زیاد حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را از دست می‌دهد.

به گزارش نما به نقل از ميزان، تيم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامي با پنج دوره حضور در مسابقات جام باشگاه‌هاي آسيا و کسب چهار عنوان قهرماني و يک عنوان نايب قهرماني پرافتخارترين تيم اين مسابقات محسوب مي‌شود، با اين حال رواديد اين تيم براي حضور در امارات محل برگزاري ششمين دوره رقابت‌هاي جام باشگاه صادر نشد تا اين تيم نتواند به عنوان يکي از مدعيان اين پيکارها در این مسابقات حضور پیدا کند.

ششمين دوره رقابت‌هاي تکواندو جام باشگاه‌هاي آسيا از 29 بهمن تا اول اسفند به ميزباني شارجه امارات برگزار می‌شود که از ايران هم شهرداري ورامين و دانشگاه آزاد تيم‌هاي اول و دوم دوره قبل مسابقات به همراه باشگاه کوروش و لوزام خانگي کن در بخش بانوان در اين رقابت‌ها ثبت نام کرده‌اند.

در حاليکه تيم‌هاي کن و شهرداري با دريافت رواديد امارات 26 و 27 بهمن راهي محل برگزاري مسابقات شده‌اند اما تکواندوکاران کوروش و دانشگاه آزاد نتوانستند رواديد امارات را بگيرند و از حضور در مسابقات بازماندند.

وزن کشي مسابقات جام باشگاه هاي آسيا قرار بود امروز برگزار شود اما شنيده مي‌شود با استبقال نکردن کشورها از اين مسابقات برنامه رقابت‌ها تغيير کرده است.

۱۳۹۴/۱۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...