نسخه چاپی

تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمیداریم

سرمربی تیم كاراته مناطق نفت خیز جنوب گفت: اعتراض پاس قوامین منصفانه نبود و با این كار 50 درصد وزنه به نفع تیم حریف سنگینی كرد .

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،مهران بهنام فر در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ پس از شکست تیمش مقابل پاس قوامین در چارچوب رقابت های سوپرلیگ کشور و اینکه به واسطه اعتراض پاس قوامین ، تیمش نتوانست با ترکیب اصلی خود مقابل حریف حاضر شود ، بیان گفت: باخت هم جزیی از کار است، ولی به نظر من اعتراض پاس قوامین غیر منصفانه بود و به طور حتم 50 درصد وزنه را به سمت تیم رقیب هدایت کرد .

وی ادامه داد: باید بگویم که ما نیز در کومیته، با اختلاف امتیاز شکست خوردیم و در کل، بازیکنان تیم انتظارات را برآورده نکردند و من انتظار بیشتری از بازیکنانم داشتم . هرچند معتقدم که تعدادی از بازیکنان جوان و مستعدمان نیز بسیار عالی و فراتر از انتظار ظاهر شدند .

سرمربی مناطق نفت خیز جنوب ، افزود : تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و در عین حال بی تجربه و همچنین بازیکنان باتجربه است که در واقع الگوی بازیکنان جوانمان هطتند .

وی یادآور شد: تیم مناطق نبت خیز جنوب ترکیب کاملآ بومی و شرکتی ارد و طبق مصوبه شرکت نفت 70 درصد تیم را بازیکنان بومی و شرکت نفت تشکیل می دهند .

بهنام فر تصریح کرد : این نوید را می دهم که تیم نفت در آینده چهره های جدیدی را به عنوان پدیده به کاراته کشور معرفی خواهد کرد . ما کاراته کاهای مستعد جوانی داریم که در آینده ی نزدیک حرفهای بسیاری برای کاراته کشور خواهند داشت .

وی خاطرنشان کرد: در هفته پیش رو باید دیدارهایمان را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا به عنوان تیم دوم جایگاهمان را حفظ کنیم و به مرحله بعدی صعود کنیم و در آن مرحله نیز با تیم پرستاره دانشگاه آزاد روبرو شویمد.

بهنام فر با اشاره به نیروهای جوان و بی تجربه تیمش گفت: از کاتای تیمی که ابتدای فصل به نوعی با امید جذب تیم شدند ،انتظار بیشتری دارم ولی تا الان به هیچ وجه انتظارات را برآورده نکردند و در کاتای انفرادی نیز نفر اصلی مان را در اختیار نداریم .

سرمربی برتر لیگ سال گذشته کشور که سال گذشته با نفرات جوان توانست عنوان برترین مربی سال را به خود اختصاص دهد ، عنوان کرد: امیدوارم که بتوانیم با این ترکیب نصفه و نیمه و با وجود بازیکنان باانگیزه دیدارهای آینده مان را با پیروزی پشت سر بگذاریم .


کسب نتیجه با بازیکنان جوان هنر است
بهنام فر یادآور شد: تیم نفت همیشه برای برد به میدان می رود و به نظر من کسب نتیجه و موفقیت با بازیکنان جوان و ناشناخته هنر است،

رییس ورزش قهرمانی و حرفه ای شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران؛ تصریح کرد: با همین پتانسیل موجود ، باید تیم مان را یک پای فینال ببینیم .معتقدم استعداد بازیکنانم فراتر از این هاست و شایسته جایگاه خوبی هستند .

سرمربی تیم کاراته مناطق نفت خیز جنوب در پایان از برگزاری مطلوب مسابقات قدردانی کرد و گفت: جا دارد از محمدعلی زمانی رییس کمیته لیگ و مسابقات برای برگزاری مطلوب و منظم مسابقات و همچنین از ابولفضل حسن بیگی تشکر و قدردانی کنم.


۱۳۹۴/۱۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...