نسخه چاپی

گوشی هوشمند هفت دلاری به زودی در بازار

نقاطی در دنیا وجود دارند كه اهالی آن حتی در رویای خود هم گوشی هایی همچون آیفون را نمی بینند. پس قطعا برندهایی همچون اپل و سامسونگ جایی در چنین بازاری ندارند، ولی كمپانی هایی هستند كه گجت هایی با قیمت مناسب برای اینگونه بازارها تولید می كنند.

به گزارش نما به نقل از میزان، نقاطی در دنیا وجود دارند که اهالی آن حتی در رویای خود هم گوشی هایی همچون آیفون را نمی بینند. پس قطعا برندهایی همچون اپل و سامسونگ جایی در چنین بازاری ندارند، ولی کمپانی هایی هستند که گجت هایی با قیمت مناسب برای اینگونه بازارها تولید می کنند. در واقع اخیراً یک کمپانی هندی تولید کننده گوشی های هوشمند اعلام کرده که قصد دارد موبایلی با قیمت هفت دلار را معرفی کند!

این کمپانی که Ringing Bells نام دارد، شرکتی هندی است که در کارنامه خود تولید گوشی با قیمت 43 دلار را نیز ثبت کرده است.حالا بر اساس اخبار منتشر شده ، گوشی جدید این شرکت که Freedom 251 نام دارد با قیمت 500 روپیه که معادل 7 دلار است راهی بازار می شود.

متاسفانه مشخصاتی از این اسمارت فون ارایه نشده است ولی واضح است که با چنین قیمتی نمی توان انتظار چندانی از این گوشی داشت. این گوشی احتمالا از حمایت کامل دولت هند برخوردار خواهد بود.

رینگینگ بلز اعلام کرده که در تاریخ 17 فوریه ،یعنی فردا اطلاعات بیشتری را در خصوص این گوشی اعلام خواهد کرد.

۱۳۹۴/۱۱/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...