نسخه چاپی

كامكارها در برج میلاد شادمانه می‌نوازند

موسیقی فجر ۳۱ در آینه مهر

هشتمین روز از برگزاری سی و یكمین جشنواره موسیقی فجر با اجرای شادمانه های كامكارها در برج میلاد و برگزاری سه كنسرت خارجی در تالارهای وحدت و رودكی همراه خواهد بود.

به گزارش نما به نقل از مهر، چهارشنبه ۲۸ بهمن ماه و در هشتمین روز از برگزاری سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر گروه موسیقی «کامکارها» به سرپرستی هوشنگ کامکار ساعت ۱۸:۱۵ و ۲۱ کنسرتی را در قالب شادمانه هایی جدید و آثاری که تاکنون در عرصه موسیقی تولید کرده اند در برج میلاد اجرا خواهند کرد.

در تالار رودکی ساعت ۱۸:۱۵ انزوفاواتا از ایتالیا و یکی از شناخته شده ترین نوازندگان جَز قطعاتی از موسیقی جَز ایتالیا را همراه با چند نوازنده ایرانی از جمله سهیل شایسته پور، ادیب قربانی، امید شایسته پور، رضا بنایی نیا اجرا می کند.

در تالار وحدت نیز ساعت ۱۸:۱۵ بلکه سیسکو از کشور مالی و از نوازندگان صاحب نام ساز «کورا» قطعاتی را برای علاقه مندان اجرا خواهد کرد.

گروه کوبه ای تهران به سرپرستی حسین رضایی نیا و همایون نصیری نیز بعد از اجرای بلکه سیسکو با برنامه «سیری در ریتم های ایران زمین به همراه شاهنامه خوانی» میزبان دوستداران موسیقی خواهد بود.

ساعت ۲۱ نیز آنتونیو ری یکی از چهره های شناخته شده موسیقی فلامنکو کشور اسپانیا کنسرت خود را با همراهی پاکووگا خواننده و جان فرانسیس کارسلن نوازنده سازهای کوبه ای در تالار وحدت برگزار می کند.

در فرهنگسرای نیاوران هم گروه «مازرون» از مازندران ساعت ۱۹ برنامه خود را برگزار می کند. در این کنسرت گروه ضمن معرفی ساز قره نی با هنرمندی استاد دیوسالار و محمد ابراهیم عالمی به اجرای آثاری در حوزه موسیقی مازندران می پردازد. این برنامه بزرگداشتی برای زنده یاد استاد احمد محسن پور از پیشکسوتان موسیقی نواحی مازندران خواهد بود که چندی پیش دار فانی را وداع گفت. در این کنسرت ضمن اجرای یک برنامه پژوهشی در حوزه ساز قره نی آثار برگزیده گروه موسیقی «شاباش» نیز برای علاقه مندان ارائه می شود.

محسن یگانه خواننده موسیقی پاپ کشورمان نیز در ساعت ۱۸:۱۵ و احسان خواجه امیری در ساعت ۲۱ کنسرت خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می کنند.

۱۳۹۴/۱۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...