نسخه چاپی

راز جسدی در صندوق عقب تاكسی

مرد میانسال وقتی خودروی فرزندش را از پاركینگ به خانه منتقل می‌كرد، نمی‌دانست جسد او در صندوق عقب خودروست.

به گزارش نما به نقل ازجام‌جم ، 18 دی ماه امسال مردی با مراجعه به پلیس مشهد از ناپدید شدن پسرش خبر داد. او در شکایش گفت: پسرم که با تاکسی در شهر کار می‌کرد، به طرز مرموزی ناپدید شده و تلفن همراهش هم خاموش است. در پی این شکایت، پرونده‌ای در پلیس آگاهی تشکیل شد و مشخصات خودروی تاکسی پیکان در اختیار گشت‌های پلیسی قرار گرفت. با گذشت چند روز از این شکایت، خودرویی در خیابان طبرسی شمالی پیدا شد که بدون صاحب در خیابان رها شده بود، پس از بررسی پلاک آن مشخص شد، متعلق به مرد ناپدید شده است.
خودروی تاکسی به پارکینگ منتقل شد و خانواده مرد جوان با مراجعه به پارکینگ، خودرو را شناسایی کرده و 10بهمن ماه آن را با دستور قاضی تحویل گرفتند. 17 روز بعد از انتقال خودرو به خانه، خانواده مرد ناپدید شده به جست‌وجوی خودرو پرداخته و پس از باز کردن صندوق عقب، پتویی را دیدند که جسد پسرشان در میان آن بود. با کشف جسد مرد 39ساله، موضوع به قاضی احمدی‌نژاد، بازپرس ویژه قتل مشهد اعلام شد و او همراه تیمی از کارآگاهان جنایی در خانه مورد نظر در منطقه احمدآباد
حاضر شدند.
در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد بیش از دو هفته از مرگ این مرد می‌گذرد و آثاری از درگیری روی گردن او مشاهده می‌شود. پس از بررسی‌هاجسد برای تعیین علت و زمان مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و تیمی از کارآگاهان تحقیقات برای کشف راز این قتل را آغاز کردند.

۱۳۹۴/۱۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...