نسخه چاپی

در گفت وگو با سایت نما مطرح شد:

نفوذی های رسانه ای دشمن می خواهند فضای انتخابات را متشنج كنند

عکس خبري -نفوذي هاي رسانه اي دشمن مي خواهند فضاي انتخابات را متشنج کنند

ناصر ایمانی با اشاره به عملكرد روزنامه قانون در مورد كپی برداری از یك مطلب اغراق آمیز با موضوع ملی گرایی از وب سایت رادیو فردا وبی بی سی گفت:این مساله همان بحث نفوذ است كه دوهدف بومی كردن تحلیل های غربی و نهادینه كردن مساله ملی گرایی را درآستانه انتخابات دنبال می كند.

ناصر ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت وگو با سایت خبری نما با اشاره به مطلب اغراق آمیز سرمقاله روزنامه قانون درباره مصدق وملی گرایی که بخش هایی از آن مطلب به صورت کامل از وب سایت رادیو فردا و بی بی سی کپی برداری شده است، تصریح کرد:این مساله همان بحث نفوذ است که مقام معظم رهبری بارها به آن اشاره کردند و به نظر می رسد عوامل نفوذ دوهدف بومی کردن تحلیل های سیاسی غربی ها و نهادینه کردن مساله ملی گرایی را درآستانه انتخابات دنبال می کنند.
وی با طرح این سوال که چرا چنین مقالات ومطالبی باید در آستانه انتخابات به چاپ برسد اظهار داشت:عوامل نفوذ غربی ها در ایران در آستانه برگزاری انتخابات به دنبال برهم زدن انتخابات هستند.
ایمانی ادامه داد: عوامل نفوذ با انتشار چنین مطالب اغراق آمیز از رسانه های بیگانه با بومی کردن تحلیل های سیاسی غربی ونهادینه کردن مساله ملی گرایی در آستانه انتخابات می خواهند فضای سیاسی انتخابات را متشنج کنند.
این فعال سیاسی با بیان اینکه مسئولان ذیربط یعنی هئیت منصفه دادگاه مطبوعات باید به این عمل غیرقانونی روزنامه قانون رسیدگی کنند، خاطرنشان کرد: اصل کپی برداری عمل ناصحیحی است به خصوص که از رسانه های معاند کپی بردای شود و نکته قابل تامل این است که نزدیک انتخابات چنین مطلبی زده شده است.

۱۳۹۴/۱۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...