نسخه چاپی

از كسی دستور نمی‌گیرم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تراكتورسازی با در اختیار داشتن بازیكنانی بزرگ یك تیم ملی كوچك برای خود ساخته است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، ایگور استیماچ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دیدار بازی بزرگی برای هر 2 تیم محسوب می‌شود چون آنها شرایط مشابهی دارند و گرفتن امتیاز برای آنان در بازی فردا از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی افزود: ما از روش بازی خود اطمینان داریم و در حال حاضر باید بتوانیم در بخش‌های مختلف بازی تمرکز کرده و نتیجه بگیریم. تراکتورسازی تیم خوبی است که با در اختیار داشتن بازیکنانی خوب به نوعی تیم ملی کوچک برای خود درست کرده است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد غایبان تیمش برای بازی فردا گفت: پادوانی و میلاد سرلک در بازی فردا به دلیل مصدومیت حضور ندارند و نمی‌توانند به تیم ما کمک کنند ولی بقیه بازیکنان همراه ما به تبریز آمده‌اند.

استیماچ در رابطه با صحبت‌های محمدرضا خلعتبری و حواشی حول این تیم، خاطرنشان کرد:‌ من مصاحبه او را نخواندم و خبری از این موضوع ندارم اما اینکه گفته می‌شود بازیکنانم در شبکه‌های مجازی از او حمایت می‌کنند من به آنان حق می‌دهم که از خلعتبری حمایت کنند.

وی تصریح کرد: قرار گرفتن نام خلعتبری در لیست 18 نفره ما برای بازی امروز به این دلیل است که مصدومیت میلاد سرلک کار را برای ما سخت کرد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: خلعتبری سرماخوردگی داشت و به همین دلیل من تصمیم گرفتم او را برای بازی‌های آسیایی حفظ کنم ولی اینکه گفته می‌شود فشارهایی نسبت به من برای بازگرداندن وی به لیست 18 نفره آوردند به هیچ‌وجه صحت ندارد و من از کسی دستور نمی‌گیرم.

استیماچ با اشاره به شناختش از تیم تراکتورسازی گفت: زمانی که چند بازیکن بزرگ از همان ابتدای فصل به یک تیم می‌روند نباید از آنان انتظار نتیجه داشت چون آنان باید بتوانند با یکدیگر هماهنگ شوند.

وی تأکید کرد: من بازی تراکتورسازی مقابل پدیده را چندین بار دیدم و تراکتورسازی در بازی‌های گذشته خوب کار کرده است اما نمی‌تواند از فرصت‌های خود استفاده کند.

۱۳۹۴/۱۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...