نسخه چاپی

مرگ دانش آموز سمنانی

دانش آموز سمنانی به هنگام آموزش شنا دچار حادثه شده و به كما رفته بود جان خود را از دست داد.

به گزارش نما به نقل از اتاق خبر 24 فاطمه خدابخش دختر 11 ساله ای که شنبه شب به همراه همکلاسی هایش در برنامه آموزش شنا، در استخر 22 بهمن سمنان رفته بوددچار حادثه شده و به کما رفته بود جان خود را از دست داد.

این دختر بچه که از سوی دبستان نیمه شعبان سمنان در قالب طرح فوق برنامه آموزش شنا، شنبه شب در این استخر حضور یافته بود، دچار حادثه شد و بنا به اظهار پزشکان دچار عارضه مغزی شد و به کما رفت.

درباره علت رخداد این حادثه روایت های مختلفی وجود دارد که هیچکدام مورد تایید نیست.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان سمنان گفت : برای شناسایی علت دقیق حادثه نیاز به بررسی های دقیق میدانی است، ولی مسئولیت جان دانش آموزان در این برنامه ها متوجه نجات غریق و سرنجات غریق استخر است و مربیان فقط مسئول آموزش دانش آموزان است.

علیرضا حاجی قاسمی با اشاره به روایتهای مختلف از حادثه ای که برای این دانش آموز رخ داده است، علت روایت های مختلف برای این حادثه را تلاش برای تبرئه کردن نجات غریق استخر از مسئولیت در زمان حادثه دانست و تصریح کرد : بسیاری علت حادثه را زمین خوردگی دختربچه یا شوک مغزی می دانند، در هر حال اگر این اتفاقات هم رخداده باشد باید از غرق شدگی وی در آب توسط غریق نجات جلوگیری می شد.

وی تصریح کرد: آموزش شنا به دانش آموزان به صورت فوق برنامه و در قالب قرادادهای آموزش و پرورش با اداره ورزش و جوانان برنامه ریزی می شود و امسال برای هزار و 500 دانش آموز در این فوق برنامه که از سوی مدارس و با رضایت والدین اجرایی می شود، قرارداد بسته شده است.

۱۳۹۴/۱۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...