نسخه چاپی

زهره الهیان در گفتگو با نما:

حضور 5 اقتصاددان در لیست اصولگرایان معنا دار است

عکس خبري -حضور 5 اقتصاددان در ليست اصولگرايان معنا دار است

نماینده تهران در مجلس هشتم در خصوص لیست ائتلاف اصولگرایان گفت: اینكه 5 اقتصاددادن در این لیست حضور دارند، نشان دهنده اهمیت دادن به معیشت مردم و مسائل اقتصادی است و این را می رساند كه اصولگرایان برای معیشت و چالش های اقتصادی چون بیكاری و ركود و سایر موضوعات اقتصادی برنامه دارند.

زهره الهیان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نما ، لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان را ملاک وحدت همه اضلاع اصولگرایی عنوان کرد و گفت: این لیست حاصل عقل جمعی و اجماع اصولگرایان است و همه ی احزاب سیاسی اصولگرا نسبت به آن پایبند و متعهد هستند.
وی در خصوص ضرورت اعتماد نیروهای انقلابی جامعه به لیست ائتلاف اصولگرایان گفت: اگر ضرورت و اهمیت وحدت نیروهای انقلابی در بین مردم تبیین بشود، قطعا ملاک رأی بدنه اصولگرای جامعه و نیروهای حزب الله همین لیست خواهد بود.
عضو لیست 30 نفره ائتلاف اصولگرایان تهران با بیان اینکه چنانچه منطقی که بر مبنای آن لیست تدوین شده برای مردم تبیین شود نسبت به آن ترغیب پیدا خواهند کرد اظهار داشت: اینکه 5 اقتصاددادن در این لیست حضور دارند، نشان دهنده اهمیت دادن به معیشت مردم و مسائل اقتصادی است و این را می رساند که اصولگرایان برای معیشت و چالش های اقتصادی چون بیکاری و رکود و سایر موضوعات اقتصادی برنامه دارند. اینکه 4 پزشک در لیست قرار دارند حکایت از این دارد که اصولگرایان، اهمیت سلامت مردم و جامعه را مدنظر دارند و از اولویت های آن ها به شمار می رود. حضور تعدادی از جوانان در این لیست نیز نشان از جوانگرایی و گردش نخبگان دارد که اصولگرایان به آن معتقد هستند.
الهیان در خصوص ضرورت حمایت سایر کاندیداهای اصولگرا از لیست ائتلاف بیان کرد: از آنجایی که کاندیداهای اصولگرا از سوی ائتلاف اصولگرایان دعوت شدند و میثاق نامه ای را امضاء کردند مبنی بر اینکه چنانچه اسم آنها در لیست قرار نگرفت انصراف بدهند، حال ضروری است که این عزیزان به این موضوع متعهد باشند و ضمن انصراف، ظرفیت مردمی خود را به کمک ائتلاف بزرگ اصولگرایان بیاورند.
کاندیدای مجلس دهم در خصوص اولویت های کاری اصولگرایان برای مجلس دهم گفت: همانطور که در شعار ائتلاف اصولگرایان تصریح شده «معیشت، امنیت و پیشرفت» از اولویت های اصلی اصولگرایان برای مجلس بعدی محسوب می شوند.

۱۳۹۴/۱۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...