نسخه چاپی

سید مهدی هاشمی: لیست اصولگرایان ارزشمند و قابل تحسین است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاكید كرد برای تهیه لیست ۳۰ نفره اصولگرایان زحمات زیادی كشیده شده است و این كار، كار ارزشمند و قابل تحسینی است.

به گزارش نمما،‌ سید مهدی هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره لیست 30 نفره اصولگرایان در انتخابات آتی مجلس، گفت: برای تهیه این لیست زحمات زیادی کشیده شده است تا وحدت حداکثری به وجود بیاید.

وی افزود: این کار، کار ارزشمند و قابل تحسینی است؛ لیست اصولگرایان 30 نفر بیشتر ظرفیت نداشت و مسلما افرادی بیرون این لیست قرار گرفتند.هرچند به لیست اشکالاتی وارد است و می توانست بهتر باشد.

هاشمی درباره فرمایش رهبر انقلاب که مجلس جای افراد انقلابی است، خاطرنشان کرد: از جمله ویژگی های یک نماینده، انقلابی بودن است و باید نگاهش به داخل کشور و رهبری باشد و مردم را اصل و مبنای کار خودش قرار دهد که الحمد الله این حرکت آغاز شده است.

وی درباره بحث نفوذ در کشور گفت: یکی از راه های نفوذ انتخابات است و ممکن است افرادی وارد مجلس شورای اسلامی و خبرگان شوند که بلندگوی بیگانگان باشند و حرف دشمنان را از زبان آنها بشنویم از این رو باید تلاش کنیم تا افراد نفوذی فرصت ورود به این مکان ها را پیدا نکنند.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: نباید افرادی که نگاهشان به خارج از مرزهاست وارد مجلس شوند.مردم نباید کسانی را انتخاب کنند که نماینده دولت و بخش های غیرمتعهد و غیر انقلابی باشند.

منبع: تسنیم

۱۳۹۴/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...