نسخه چاپی

موسیقی فجر ۳۱ در آینه مهر

نواهای انقلابی در رودكی خوانده می‌شود

در نهمین روز از برگزاری جشنواره موسیقی فجر اركستر ملی به رهبری فرهاد فخرالدینی و گروه كُر اركستر سمفونیك تهران به رهبری رازمیك اوحانیان به همراه چند گروه دیگر به اجرای برنامه می پردازند.

به گزارش نما به نقل از مهر، پنچشنبه ۲۹ بهمن ماه و در نهمین روز از برگزاری سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر ارکستر موسیقی ملی به رهبری فرهاد فخرالدینی در تالار وحدت و گروه کُر ارکستر سمفونیک تهران به رهبری رازمیک اوحانیان در تالار رودکی به همراه چند گروه دیگر به اجرای برنامه می پردازند.

ساعت ۲۱ در مرکز همایش های برج میلاد سهراب پورناظری نوازنده کمانچه و تنبور همراه با آنتونیو ری نوازنده گیتاریست مطرح موسیقی فلامنکو همراه با روبین واسی نوازنده سازهای کوبه ای، مهیار طریحی نوازنده سنتور و سنتور باس و آرین کشیشی نوازنده گیتارباس کنسرت مشترکی را برگزار می کنند.

در تالار رودکی ساعت ۱۸:۱۵ گروه کُر ارکستر سمفونیک تهران به رهبری رازمیک اوحانیان در دو بخش کنسرت خود را برگزار می کند. بخش اول این کنسرت به اجرای بخشی از آثار آهنگسازان موسیقی کلاسیک اختصاص دارد و بخش دوم نیز آثاری از آهنگسازان ایرانی، قطعات انقلابی و گلچینی از آهنگ های فولکور ایران برای علاقه مندان اجرا می شود.

در تالار وحدت ساعت ۱۸:۱۵ ارکستر موسیقی ملی به رهبری ارکستر فرهاد فخرالدینی طی دومین کنسرت خود در قالب برگزاری جشنواره موسیقی فجر در دو بخش مختلف چهارده قطعه مختلف را به خوانندگی مجتبی عسگری، مهدی محمدی، علی سعیدی، محمد سعیدی، محمد کرد، علی تنها اجرا می کند.

در ساعت ۲۱ نیز آنتونیورومانو از کشور فرانسه بخشی از موسیقی جز این کشور را به دوستداران موسیقی ارائه خواهد داد.

در فرهنگسرای نیاوران نیز ساعت ۱۹ گروه «آوای موج» از بوشهر کنسرتی را برگزار خواهد کرد. در این کنسرت که بخش اول آن پژوهشی است ضمن معرفی ساز «نی جفتی» به عنوان ساز قدیمی منطقه بوشهر و هرمزگان با هنرمندی احمد علی شرفی از بوشهر و خالو قنبر راستگو از هرمزگان قطعاتی از گونه های مختلف موسیقایی منطقه بوشهر از جمله خیام خوانی به سرپرستی محسن آقایی اجرا می شود.

مازیار فلاحی خواننده موسیقی پاپ و گروه «رستاک» نیز در دو نوبت جداگانه به ترتیب ساعت های ۱۸:۱۵ و ۲۱ کنسرت خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می کنند.

۱۳۹۴/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...