نسخه چاپی

در جهرم رخ داد؛

باندهای سرقت در جهرم منهدم شد

فرمانده انتظامی جهرم از انهدام دو باند سرقت در جهرم خبر داد و گفت: تاكنون ۲۵ فقره سرقت از آن‌ها كشف‌شده است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، انصاری بعدازظهر امروز در نشست خبری مشترک نیروی انتظامی جهرم و فرمانداری ویژه این شهرستان از دستگیری دو باند سارق در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اطلاعات کسب‌شده این دو باند که یکی بومی و دیگری غیربومی هستند علاوه بر جهرم در شهرستان‌ و استان‌های مجاور مانند اصفهان و فسا اقدام به سرقت کرده‌اند.

وی افزود: در چند ماه گذشته سرقت‌های سریالی به‌صورت پیاپی رخ می‌داد که این موضوع به‌صورت ویژه موردتوجه نیروی انتظامی جهرم قرار گرفت و سرانجام با تلاش شبانه‌روزی با استفاده از منابع محلی موفق به دستگیری اعضای این دو باند شدیم.

انصاری با اشاره به کشفیات انجام‌شده از این سارقان، گفت: این سارقان به 25 فقره سرقت در جهرم و شهرستان‌های اطراف اعتراف کرده‌اند که زیورآلات، وجه نقد، وسایل منزل، دوربین فیلم‌برداری و غیره ازجمله اشیاء قیمتی سرقت رفته توسط این افراد است.

وی با توصیه به شهروندان در راستای جلوگیری از سرقت، تصریح کرد: شایسته است مردم منازل خود را به وسایل ایمنی تجهیز و در صورت مشاهده هرگونه اقدام مشکوک نیروی‌های امنیتی و 110 را مطلع کنند.

علیرضا صحراییان فرماندار ویژه جهرم با قدردانی از نیروی انتظامی، شورای تأمین و افرادی که در به دام انداختن این سارقان همت کردند، گفت: با توجه به همدلی در بین اعضای شورای تأمین و مسئولان استانی و شهرستان ما توانسته‌ایم دستاوردهای خوبی در زمینه امنیت داشته باشیم.

صحراییان تأکید کرد: اموال کشف‌شده از سارقان حدود 120 میلیون تومان است و اموالی به ارزش 200 میلیون تومان به فروش رسانده که باید اقدام به رد این اموال‌ کنند.

۱۳۹۴/۱۱/۲۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...