نسخه چاپی

افتخاری، كاندیدای ائتلاف بزرگ اصولگرایی در گفتگو با نما:

مردم با انتخاب فرد اصلح از تكرار تشكیل مجلس ششم جلوگیری كنند

عکس خبري - مردم با انتخاب فرد اصلح از تکرار تشکيل مجلس ششم جلوگيري کنند

مردم میتوانند مانند همیشه با حضور پرشور خود در این انتخابات، به لیستی كه مورد تأیید و وثوق افراد قابل اعتماد هستند، رأی كامل دهند. افرادی كه هم در دولت و هم در مجلس دارای سوابق و عملكردهایی هستند. مردم نباید بگذارند كه مجلس شورای اسلامی دوره ششم دوباره شكل بگیرد.

به گزارش نما، لاله افتخاری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در رابطه با سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم تبریز اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار صمیمانه تکلیف همگان را برای انتخابات آینده روشن کردند. ایشان با اشاره به خطر اعمال نفوذ آمریکاییها در مجلس آینده به تمام مردم هشدار دادند و حجت حضور در این انتخابات برای همگان روشن شد.
وی افزود: مردم میتوانند مانند همیشه با حضور پرشور خود در این انتخابات، به لیستی که مورد تأیید و وثوق افراد قابل اعتماد هستند، رأی کامل دهند. افرادی که هم در دولت و هم در مجلس دارای سوابق و عملکردهایی هستند. مردم نباید بگذارند که مجلس شورای اسلامی دوره ششم دوباره شکل بگیرد.
لاله افتخاری خاطر نشان کرد: مجلس ششم و همچنین شورای شهر دور اول تهران، افرادی در آن نفوذ کرده بودند که تمام ارکان نظام را زیر سؤال می بردند برای انقلاب هزینه تراشی می کردند؛ قاعدتا اگر چنین افرادی دوباره پا به عرصه بگذارند، مجرای تصویب قوانین در کشور را با چالش مواجهه خواهند کرد؛ چه در ارائه لایحه و چه در هنگام تأیید و رد مصوبه مجلس توسط شورای نگهبان و یا حتی در نسبت به جایگاه رهبری و ... ایجاد چالش می کنند. اکثریت نمایندگان در مجلس ششم به دنبال تصویب قوانینی بودند که بیشتر همسو با نگاه های جوامع بین المللی بود و با درخواست و مطالبه عمومی مردم کشور ما مغایرت داشت.
وی یادآورشد: برخی در این انتخابات به دنبال ایجاد فضای هیجانی و کاذب هستند تا بتوانند مردم را دچار سردرگمی کنند؛ همان طور که می دانید با غوغاسالاری فضا برای نفوذ دشمن باز خواهد شد؛ به دلیل حساسیت شرایط، وظیفه همه است که هوشیارانه در مقطع انتخابات عمل کنند؛ گاها دشمن ، گاهی رقبا مطالبی را بیان می کنند، که افکار عمومی مردم را مشوش و دچار تردید میک ند که این خسارت بزرگی است.
افتخاری با بیان آنکه افرادی در جامعه با زیر سوال بردن نهاد شورای نگهبان به دنبال اهداف 88 دشمنان هستند افزود: کسانی که به دنبال زیر سوال بردن نهاد شورای نگهبان هستند در اصل كل انتخابات را در کشور زیرسوال می برند .
در حقیقت مقاطعی که این افراد خود در مسند نمایندگی و دولت قرار گرفته اند را زیر سؤال خواهند برد.حتی اصالت دولت فعلی هم زیر سوال خواهد رفت. به نظرمی رسد آنها با زیر سوال بردن انتخابات در کشور به دنبال اهداف فتنه گران در سال 88 هستند. زیرا زمزمه های فضای 88 به گوش می رسد.
وی افزود: مسئولین باید با کسانی که این زمزمه ها را نجوا می کنند، که به بهانه ردصلاحیتها و یا مباحث دیگر بیان می شود که هم موجب دلسردی مردم برای حضور در انتخابات می شود و هم موجب وهن انتخابات برخورد کنند.

۱۳۹۴/۱۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...