نسخه چاپی

جلال حسینی: می‌خواهند جام جهانی رویا شود

مدافع باتجربه و ملی پوش نفت تهران هم با پشتیبانی از سرمربی تیم ملی پرداخت و آینده فوتبال ایران را به ادامه حضور كارلوس كی روش منوط دانست.

به گزارش نما ، سیدجلال حسینی در گفتگو با "ورزش سه"، درباره شرایط تیمش بعد از پیروزی برابر استقلال تهران گفت: دیدار فوق العاده سنگینی را پشت سر گذاشتیم. یک رقابت سخت در لیگ قهرمانان آسیا داشتیم و بعد از آن برابر استقلال قرار گرفتیم و روز سختی را به پایان رساندیم. خوشحالیم که نتیجه زحمات مان را گرفتیم و موفق شدیم استقلال را شکست دهیم.

وی ادامه داد: نفت از نظر فنی مشکلی ندارد و بازیکنانی که در اختیار دارد را خیلی از تیم ها خواهان حضورشان هستند و تنها مشکلات مالی در این مدت باعث شده تا از نظر روحی تحت فشار قرار گیرند. اینکه بخواهیم هر زمان در مصاحبه های مان بگوییم مشکلات مالی داریم برای خود ما هم سخت است و شان بازیکن بیش از این حرف هاست. بازیکن حرفه ای تنها باید به تمرین و مسابقه فکر کند و شرایط فعلی تیم ما خلاف این اتفاق مرسوم است. به هرحال امیدوارم مشکلات باشگاه نفت هم برطرف شود و بتوانیم با خیالی آسوده فصل را دنبال کنیم.

حسینی در مورد پیشنهاد آسیایی اش نیز گفت: پیشنهاد که همچنان وجود دارد اما با توجه به اینکه فرزندم به تازگی به دنیا آمده نیاز به مشورت و فکر بیشتر روی این مساله دارم و در حال حاضر تصمیمی برای جدایی از نفت ندارم و بعدا درباره آن تصمیم خواهم گرفت.

مدافع باتجربه تیم ملی ایران درباره اتفاقات اخیر و استعفای کارلوس کی روش گفت: من واقعا متوجه تصمیمات و برنامه ریزی ها نمی شوم. از فوتبال ایران چه انتظاری وجود دارد؟ تیمی که نه ابزار و امکانات لازم در اختیارش قرار می گیرد و نه فضای آرام، به عنوان تیم اول آسیا به جام جهانی و جام ملت ها می رود. شما قطر را در نظر بگیرید که با این امکانات و هزینه ها از رسیدن به جام جهانی محروم می شوند. کی روش از فوتبال ایران برود چه کسی بیاید؟ تیم ملی چه زمانی از نظر نظم تیمی و ساختاری به این شکل بوده است؟

وی ادامه داد: تیم ملی در این چند سال همیشه مشکلاتی که داشته از فضای بیرونی بوده و بازیکنان و مردم و کادرفنی در کنار هم یک هدف را دنبال کردند و خوشحالم که حتی در این شرایط هیچ وقت شرمنده مردم کشورمان نشدیم. خرداد تقویم فیفا دو جای خالی دارد اما ما هیچ برنامه ای ندارد این در حالی است که رقبای آسیایی ما حریفان خود را مشخص کرده اند و ما حتی نمی دانیم اردو داریم یا نه! برای ایران با این همه منابع و سرمایه زشت است که تیم ملی کشورش یک زمین تمرینی در پایتخت برای برگزار تمرینات و آماده سازی نداشته باشد اما مثل اینکه این مشکل بزرگ دغدغه هیچ کدام از مسوولان نیست.

جلال حسینی در واکنش به این سوال که کی روش نیز در این مدت اعتراضات زیادی داشته و بارها روبروی مسوولین فدراسیون و ورزشی ایران قرار گرفته نیز اینطور پاسخ داد: همانطور که خود آقای کی روش اعلام کرده هر کس مدرکی دارد که یکی از این اعتراضات به دلایل شخصی بوده ارایه دهد. وقتی سرمربی از مسوولان درخواست امکانات برای ایجاد فضای بهتر برای پیشرفت فوتبال را می کند مسلما این یک درخواست شخصی نیست. کی روش به اندازه کافی کارنامه دارد که نگران جدایی از فوتبال ایران و آینده اش نباشد اما او به دنبال این است که زمانی مسوولیتی را قبول کرده آن را به بهترین نحو به پایان برساند. چه خوب است همه ما یاد بگیریم وقتی در مسوولیتی قرار داریم تمام تلاش و توان مان را برای بهتر شدن شرایط به کار ببریم.

وی در پایان گفت: با این شرایط تنها با تعصب و غیرت بازیکنان و تجربه کادرفنی توانستیم به جام جهانی صعود کنیم اما اکنون به دنبال ایجاد شرایط و فضایی هستند که جام جهانی روسیه برای مردم ما یک رویا شود و به سال های قبل برگردیم. مسلما وقتی کی روش از ایران برود عقب گردی چند ساله خواهیم داشت و مطمئن باشید مشکل نه از نظر فنی و کیفیت بازیکنان بلکه از برنامه ریزی فوتبال ماست که باعث شده از کشورهایی که یک زمان حسرت بازی دوستانه با ایران را داشتند از نظر پیشرفت عقب بمانیم.

۱۳۹۴/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...