نسخه چاپی

كواكبیان به اصلاح طلبان فرصت داد!

عکس خبري -کواکبيان به اصلاح طلبان فرصت داد!

دبیركل حزب مردمسالاری با بیان اینكه به احترام خاتمی طرح خود را اجرا نمی كنیم اظهار داشت : این طور نیست كه اگر آقای خاتمی نیاید و آقایان هم بخواهند با فرصت سوزی و دفع الوقت و بی عملی زمان بگذرانند ، در طرح مناسك نهایتاً تا عید سعید غدیر فرصت داده شده است.


به گزارش نما ، مصطفی کواکبیان در گفت و گو با خبرآنلاین، با اشاره به دیدار خود با حجت الاسلام سیدحسن خمینی و ارائه دعوت رسمی حزب مردمسالاری به وی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، گفت: ایشان به شدت موضوع حضورشان در انتخابات را رد کردند.


وی با بیان اینکه اجرا یا عدم اجرای طرح مناسک وابسته به حضور سیدمحمد خاتمی است ، افزود: اگر مجموعه مجمع روحانیون و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ما را قانع کنند که مناسک طرح خوبی نیست، قبول می کنیم یا اگر بحث مطرح شدن آقای خاتمی باشد چون ایشان دو دوره رییس جمهور بودند و مقبولیت دارند ما هم از ایشان حمایت می کنیم و به احترام ایشان طرح خودمان را مطرح نمی کنیم. اما این طور نیست که اگر آقای خاتمی نیاید و آقایان هم بخواهند با فرصت سوزی و دفع الوقت و بی عملی زمان بگذرانند در آن صورت ما منفعل نخواهیم بود و مستقلا ورود پیدا می کنیم.

در طرح مناسک نهایتاً تا عید سعید غدیر فرصت داده شده است با تشکیل مجمع نخبگان اصلاح طلب سراسر کشور تکلیف جریان مجموعه اصلاح طلبان برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری تعیین شود.

۱۳۹۱/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...