نسخه چاپی

دایی: اشتباهات فردی به صبا ضربه می‌زند

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینكه تلاش بازیكنان صبا برای كسب پیروزی كافی نبود اظهار داشت: اشتباهات فردی به صبا ضربه می‌زند.

به گزارش نما ، علی دایی در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم‌های صبای قم و استقلال خوزستان اظهار داشت: امروز بازی باکیفیت و نزدیکی از سوی هر دو تیم شاهد بودیم و نتوانستیم از برتری خود در نیمه نخست استفاده کنیم و با وجود برتری در نیمه اول به گل نرسیدیم.

وی افزود: در نیمه دوم بازی پایاپایی ارائه دادیم اما روی یک اشتباه فردی دروازه ما گشوده شد و به طور کلی اشتباهات فردی به صبا ضربه می‌زند و کمر تیم ما را شکانده است.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تلاش و کوشش بازیکنان ما برای پیروزی کافی نبود البته آن‌ها تلاش خود را کردند اما نتوانستند به اندازه کافی به تیم کمک کنند زیرا ما 3 امتیاز را می‌خواستیم.

دایی بیان کرد: داور هم در این نتیجه بی‌تاثیر نبود و یک پنالتی مسلم ما نادیده گرفته شد و سوال من این است که اگر اتفاقاتی که در محوطه جریمه استقلال رخ داد در محوطه جریمه صبا اتفاق می‌افتاد وی باز هم بی‌تفاوت از کنار صحنه عبور می‌کرد.

وی عنوان کرد: در گلزنی مشکل داریم و نبود جلال علیمحمدی را به خوبی حس می‌کنیم اما دیگر نمی‌توانیم مهاجمی جذب کنیم و باید به فکر جذب مهاجم از فصل آینده باشیم.

سرمربی تیم فوتبال فوتبال صبای قم تصریح کرد: دروازه‌بان در یک صحنه در محوطه جریمه مهاجم ما را زده و خودش روی زمین افتاده و پایش را گرفته است و بالاخره یک نفر باید خطا کرده باشد و‌‌ همان یک پنالتی می‌توانست سرنوشت بازی را عوض کند.

۱۳۹۴/۱۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...