نسخه چاپی

لیست اصلاح‌طلبان توجه مردم را جلب نمی‌كند

روزنامه حامی هاشمی ضمن تأكید بر نارضایتی مردم از لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی تأكید كرد، این لیست توان جلب توجه مردم را ندارد.

به گزارش «نما»، گرچه طی روزهای گذشته اخبار جسته و گریخته‌ای در خصوص نارضایتی بخش‌هایی از جریان اصلاحات از لیست مشترک با حامیان دولت ظهور و بروز کرد اما نحوه چینش لیست نیز مورد انتقاد حامیان دولت می‌باشد، بگونه‌ای که روزنامه آرمان در گزارشی تأکید کرد هنوز لبخند رضایت بر لبان اصلاح‌طلبان بابت این لیست، ننشسته است.

این روزنامه همچنین با پوشش نظرات مخالفین این لیست مبنی بر حضور افراد ناشناخته در آن، به ماجرای چینش این لیست اشاره کرده و نوشت: نماد اصلاح‌طلبی لیست یعنی اولین اسم آن، محمدرضا عارف است که برای عموم مردم شناخته شده است اما فارغ از اصلاح‌طلب، اعتدالی یا حامی دولت بودن افراد، اسامی دیگری می‌توانست به دنبال نام عارف بیاید که نظر مردم را به سمت وزن فهرست جلب کند. انتخاب راهکار الفبایی که به نظر می‌رسد برای جلوگیری از حرف و حدیث‌های درون ائتلافی اتخاذ شده است، در این مقطع که دست اصلاح‌طلبان و حامیان دولت با رد صلاحیت‌ها بسته شده است، نمی‌توانست راهکار مناسبی در بستن لیست انتخاباتی باشد. وجود اسامی افرادی چون علی مطهری، علیرضامحجوب و دیگرانی از این دست بعد از نام عارف، می‌توانست به معرفی بهتر فهرست این ائتلاف کمک شایانی کند. حال آنکه این اسامی در میان نام دیگران گم شده‌اند.

این روزنامه در ادامه تأکید کرد: می‌توان گفت که تلاش اصلاح‌طلبان برای تشکیل لیست انتخاباتی که نظر مردم را جلب کند ناکام مانده است چون مردمی که اخبار سیاسی را دنبال می‌کنند و درصدد هستند رأی هفتم اسفند خود را براساس اسامی لیست‌ها در صندوق رأی بیندازند اسامی ابتدایی این لیست خیلی توجه آنها را جلب نخواهد کرد. شاید حتی در میان اهالی رسانه و سیاست نیز بسیاری از این افراد قابل شناسایی نباشند.

منبع: روزنامه کیهان

۱۳۹۴/۱۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...