نسخه چاپی

شروط‌‌ خاتمی یك لطیفه سیاسی است

عکس خبري -شروط‌‌ خاتمي يک لطيفه سياسي است

مسئول اداره روحانیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: هرگونه شرط ‌گذاری برای حضور در عرصه سیاسی كشور، از سوی اصلاح طلبان یك لطیفه سیاسی است.


به گزارش نما ، حجت‌الاسلام سید محسن صالح مسئول اداره روحانیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با فارس درباره اظهارات اخیر محمد خاتمی گفت: صحبت‌های خاتمی و شرط گذاری وی برای نظام هیچ‌گونه پایه و اساسی ندارد.

وی با اشاره به شرط گذاری‌های خاتمی در جریان برگزاری انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی گفت: اظهارات وی در آن مقطع راه به جایی نبرد و وی از شرط گذاری خود اعلام پشیمانی کرد و در انتخابات مجلس نهم در پای صندوق‌ رای حاضر شد که این موضوع بازتاب خاصی را در بین اصلاح‌طلبان به همراه داشت.

وی افزود: هرگونه شرط ‌گذاری برای حضور در عرصه سیاسی کشور، از سوی اصلاح طلبان یک لطیفه سیاسی است.

مسئول اداره روحانیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: وقتی اقبال مردمی نسبت به یک جریان و شخصیت‌های موجود در این جریان وجود ندارد به طور حتم شرط‌گذاری موضوعی بی اساس است کما اینکه در انتخابات مجلس نهم شاهد بودیم که اصلاح طلبان نتوانستند نامزدهای مورد نظر خود را به مجلس معرفی کنند.

صالح تصریح کرد: جریان اصلاح طلب و اعضای اصلی این جریان بهتر است به جای این گونه شرط گذاری‌ها به بازسازی و شناسایی آسیب‌های این جریان قبل از فتنه 88 و بعد از این فتنه با یک نگاه واقع گرایانه بپردازند و از پاک کردن صورت مسئله اصلی اجتناب کنند زیرا به طور حتم این گونه شرط گذاری‌ها باعث افزایش انتقادات و آشفتگی در جریان اصلاحات خواهد شد.

۱۳۹۱/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...