نسخه چاپی

كاندیداهای حمایت شده از سوی انگلیس اعلام برائت كنند/ مردم به توصیه‌ رسانه های بیگانه گوش نمی‌كنند

عکس خبري - کانديداهاي حمايت شده از سوي انگليس اعلام برائت کنند/ مردم به توصيه‌ رسانه هاي بيگانه گوش نمي‌کنند

دبیر كل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینكه كاندیداهایی كه از سوی انگلیس مورد حمایت علنی قرار گرفتند باید از این حمایت اعلام برائت كنند،گفت:مردم به توصیه‌های رسانه های بیگانه گوش نخواهند كرد.

محمدنبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی، با اشاره به حمایت رسانه های وابسته به انگلیس و آمریکا از برخی کاندیداها و جریان های خاص سیاسی در انتخابات مجالس خبرگان و شورای اسلامی اظهار داشت: باید دید چه کسانی از فهرست های اعلام شده حمایت می‌کنند و چه کسانی با آنها مخالف هستند.

وی افزود : قاعدتا وقتی لیستی مورد تایید دشمنان ما قرار می‌گیرد، لازم است آن جریان و کاندیداها اعلام برائت کنند و بگویند که تعریف دشمن را قبول ندارند و در مخالفت با دشمن سخن بگویند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه تا وقتی این نامزدها از حمایت دشمن اعلام برائت نکنند نباید انتظار داشته باشند که مورد اعتماد مردم باشند، گفت: معتقدیم این موضوع که از کدام لیست، چه کشورها و چه جریان هایی حمایت می‌کنند می تواند ملاک خوبی برای قضاوت مردم باشد. مردم مسلما توصیه‌های رادیو بی بی سی را گوش نخواهند کرد.

حبیبی در بخش دیگری به ائتلاف اصلاح طلبان و حامیان دولت اشاره کرد و گفت: اعتدال یک معنای لغوی دارد که بسیار خوب است اما در اینجا مقصود یک جریان دولتی است نه یک گفتمان سیاسی و جای تعجب دارد که چرا آن کاری را که بنی صدر در اوایل انقلاب کرد و معتقد بود که مجلس باید با او هماهنگ باشد را در حال حاضر عده ای آغاز گر آن شده اند.

وی ادامه داد: اکنون عده ای دور هم جمع شده اند تا با تایید بی چون و چرا و با پشتوانه دولت به مجلس بروند، در این میان جای این پرسش باقی است که اگر این افراد به مجلس رفتند، آیا دولت برای آنها ریل‌گذاری می‌کند یا این افراد قصد دارند برای دولت ریل گذاری کنند؟.

۱۳۹۴/۱۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...