نسخه چاپی

شمقدری: عقایدم‌ با مشایی یكی‌ نیست

عکس خبري -شمقدري: عقايدم‌ با مشايي يکي‌ نيست

جواد شمقدری به شرق گفته است: مگر عقاید من با آقای مشایی یك است؟ اصلا اینطور نیست. خودشان هم می‌دانند.


به گزارش نما، جواد شمقدری در بخشی از گفت‌وگوی تفصیلی خود با شماره امروز روزنامه شرق گفته است: مگر عقاید من با آقای مشایی یک است؟ اصلا اینطور نیست. خودشان هم می‌دانند.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار شرق که از وی می‌پرسد "شما می‌توانید در یک جمله جایگاه آقای مشایی را در سیستم هنری و سینمایی ایران تعریف کنید؟"، پاسخ می‌دهد: ایشان در چارچوب همان قوانین و قواعدی که هست نقش دارند و بیشتر از آن ندارند. ایشان در یک دوره‌ای رئیس کمیسیون فرهنگی دولت بودند. من هم برای مسایل سینما به عنوان میهمان به آن جلسات دعوت شدم که دیدم به عنوان رئیس، جایگاه خوبی را در مدیریت جلسه دارند. مباحثی هم که مطرح می‌شد، مباحث خوبی هم بود که بخشی از آن در حوزه فرهنگ و سینما بود؛ رایی که گرفته می‌شد هم به صورت جمعی بود و ایشان تنها یک رای داشتند.

شمقدری می‌افزاید: البته در جلسات اخیر که برگزار کردیم فرصت نکردند شرکت کنند و رای گیری بدون حضور آقای مشایی بود. به هر حال فکر می‌کنم بعضی مسایلی که واقعیت ندارد را بزرگ کرده‌اند. علتش هم این است که مخالف برخی نظرها هستند. این مخالفت‌ها قابل احترام است ولی روش برخورد این نیست که بعضا می‌بینیم انجام می‌شود و بیشتر شکل تخریب دارد.

۱۳۹۱/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...