نسخه چاپی

با صدور بیانیه‌ای اعلام شد

انصراف جنیدی از كاندیداتوری مجلس دهم به نفع ائتلاف بزرگ اصولگرایان

مهدی جنیدی جعفری كاندیدای مجلس دهم در بیانیه‌ای خطاب به مردم حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچك از داوطلبی نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به نفع ائتلاف اصولگرایان انصراف داد و حمایت خود را از نقوی حسینی اعلام كرد.

به گزارش نما، مهدی جنیدی جعفری کاندیدای مجلس دهم در بیانیه‌ای خطاب به مردم حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک از داوطلبی نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به نفع ائتلاف اصولگرایان انصراف داد و حمایت خود را از نقوی حسینی کاندیدای مورد حمایت این ائتلاف در حوزه انتخابیه مذکور اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم نجیب و شریف حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک

روزی با نیت خدمت به مردم شریف شهر آباء و اجدادییم و احساس وظیفه به خدمت در عرصه‌های اجتماعی پای بر عرصه انتخابات نهادم، لیکن از آنجا که پیروزی اصول­گرایان را در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هدف اصلی خود می­‌دانم و معتقدم با استمرار اصول­گرایان حقیقی می­‌توان "معیشت، امنیت و پیشرفت" را بر کشور حاکم و بر این اساس خود را موظف می­‌دانم از هر اقدامی که با واسطه یا بی­واسطه به شکست اصول­گرایی در این انتخابات منجر شود پرهیز کنم.

اکنون بر پایه ­ این مقدمات، امروز شنبه 1 اسفند ماه 1394 با در نظر گرفتن واقعیت‌های پیش رو در صحنه­ انتخابات و با توجه به نیت و انگیزه­ایی که از آغاز حضور داشته ‌ام به عهد خود وفا می‌­کنم و انصراف خود را از نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام می­‌نمایم تا به سهم خود به پیروزی اصول­گرایی و اصولگرایانی همچون نقوی حسینی در این انتخابات کمک کرده­ باشم.

امیدوارم مردم مسلمان و با بصیرت و شجاع و انقلابی منطقه با حضور پرشور و باشکوه در انتخابات جمعه 7 اسفندماه1394 حماسه­ دیگری ایجاد کنند و با برگزاری یک «انتخابات خوب» به یک «انتخاب خوب» و نماینده‌ی تراز انقلاب اسلامی دست یابند.

۱۳۹۴/۱۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...