نسخه چاپی

حجت الله عبدالملكی در گفتگو با نما:

لیست اصولگرایان با توجه به مشكلات مردم تنظیم شده

عکس خبري -ليست اصولگرايان با توجه به مشکلات مردم تنظيم شده

كاندیدای منتخب لیست ائتلاف اصولگرایان گفت: در لیست ائتلاف اصولگرایان، اقتصاددانان قوی و كاركشته ای حضور دارند كه بعضی از آنها نیز جوان هستند كه این می تواند باعث پویایی برنامه های اقتصادی شود.

حجت الله عبدالملکی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نما ، با تأکید بر ضرورت رأی دادن به شکل لیستی گفت: همه مردم فرصت و توانایی این را ندارند که تک تک کاندیداها را مورد بررسی قرار دهند؛ مخصوصاً در تهران این موضوع بیشتر خود را نشان می دهد. بنابراین لازم می شود که که جریانات مورد اعتماد مردم وارد بشوند و افراد را از جهات مختلف مورد ارزیابی قرار دهند و آنها را در قالب یک لیست به مردم معرفی کنند. حضرت آقا هم بر این موضوع تأکید می فرمایند.

وی در خصوص لیست ائتلاف اصولگرایان اظهار داشت: سازوکار تنظیم لیست زیر نظر شورای فقها تدوین شده است و این شورا بزرگان دینی هستند که مورد اعتماد متدینین و عموم مردم هستند. سیاسیونی هم که تحت نظر این شورا در تنظیم لیست نقش داشته اند، معیارهای مدنظر آنها را در نظر گرفته اند و با توجه به آن معیارها، افراد لیست را انتخاب کرده اند. با توجه به اشراف شورای فقها و اینکه خود سیاسیونی که در این امر دخیل بوده اند معتمد مردم هستند و سالها از آنها رأی گرفته اند، این لیست می تواند قابل جلب اعتماد مردم باشد.



کاندیدای منتخب لیست ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه لیست ائتلاف اصولگرایان در تهران توان پاسخگویی به مشکلات و نیازهای جامعه را دارد اظهار داشت: این لیست با لحاظ کردن مسائل و مشکلات توده های مردم بسته شده. در این لیست، تعداد مناسبی از بانوان حضور دارند برای رسیدگی به مطالبات بانوان، روحانیونی که اکثراً مجتهد هستند در این لیست حضور دارند برای پرداختن به مسائل دینی و فرهنگی که از همه امور مهمّ تر است.

عبدالملکی ادامه داد: در لیست ائتلاف اصولگرایان، اقتصاددانان قوی و کارکشته ای حضور دارند که بعضی از آنها نیز جوان هستند که این می تواند باعث پویایی برنامه های اقتصادی شود. با توجه به اینکه موضوع اقتصاد، موضوع روز مردم است، نگاه اقتصادی این لیست نگاه قوی ای است.

۱۳۹۴/۱۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...