نسخه چاپی

دود غلیظ در میدان ونك

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق تانكر گازوئیل در یك ساختمان در حال ساخت در محدوده میدان ونك خبر داد.

به گزارش نما؛ ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق تانکر گازوئیل در یک ساختمان در حال ساخت در محدوده میدان ونک خبر داد.

سیدجلال ملکی ، اظهارکرد: در ساعت 11:09 امروز شنبه مشاهده دود غلیظ در محدوده میدان ونک به سامانه 125 اطلاع داده شد و با توجه به اینکه تماس‌های متعددی وقوع این حادثه را گزارش کرده بود، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در میدان ونک، خیابان زاینده‌رود اعزام کرد.

وی با اشاره به حضورعوامل آتش‌نشانی در محل حادثه افزود: محل حادثه یک ساختمان در حال ساخت بود که در طبقه منفی 3 این ساختمان یک تانکر گازوئیل قرار داشت و این تانکر دچار نشت شده و به همین دلیل ناگهان شعله‌ور شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم و محبوسی نداشت، ادامه داد: خوشبختانه تا پیش از رسیدن عوامل آتش‌نشانی، این ساختمان تخلیه شده و آتش‌نشانان بلافاصله پس از حضور، عملیات اطفاء را آغاز کرده و پس از اطفای کامل حریق در حال حاضر عملیات تخلیه دود ادامه دارد.

ملکی با اشاره به دود زیاد ناشی از این حادثه افزود: با توجه به اینکه کانون حادثه در طبقه منفی 3 قرار داشته و تانکر نیز مملو از گازوئیل بوده دود زیادی از آن خارج شده بود که همین موضوع باعث نگرانی شهروندان بود.

۱۳۹۴/۱۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...