نسخه چاپی

در گفت وگو با سایت نما مطرح شد:

اصلاح‌طلبان به دنبال اغراض سیاسی هستند و اعتقادی به بهبود اقتصاد ندارند

عضو جبهه پایداری با اشاره به فقدان حضور اقتصاددان در لیست اصلاح طلبان گفت: لیست اصلاح طلبان گویای عدم توجه آن ها به مشكلات اقتصادی است و شعار اقتصادی آن ها برای انتخابات نیز انتخاباتی است.

مجید متقی فرعضو جبهه پایداری ضمن بیان اینکه اولویت اصلاح طلبان برای انتخابات، گفتمان سیاسی مدنظر خودشان است اظهار داشت: اصلاح طلبان برای شانه خالی کردن از پاسخگویی به رکود و مشکلات اقتصادی موجود در کشور یکی از شعائر انتخاباتی خود را رونق اقتصادی معرفی کرده اند این درحالی که در لیست آن ها حتی یک نفر اقتصاددان وجود ندارد.
وی با تاکید براینکه شعار اقتصادی آن ها از جنس انتخاباتی است تصریح کرد: در حال حاضر نهاد اجرایی و تصمیم گیری بر عهده خودشان است ولی همچنان نتوانستند این شعار توخالی خود را عملی کنند واگر راهکاری داشتند تاکنون باید جامه عمل برآن می پوشاندند.
متقی فر با بیان اینکه اولویت انتخاباتی اصلاح طلبان گفتمانی سیاسی مدنظر خودشان است و به مشکلات اقتصادی توجهی نمی کنند تشریح کرد: گفتمان سیاسی این طیف نیز همان مدل غربی است و تشابهی به مدل گفتمان رهبری ندارد.
وی تشریح کرد: طراحی این جریان این است که به هر نحوی با دشمنان درجه یک نظام مانند آمریکا تعامل داشته باشند و به طور حتم درصددند مجلس آینده را در قالب این گفتمان بگنجانند.

۱۳۹۴/۱۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...