نسخه چاپی

ابوترابی: نباید از شایسته‌سالاری كوتاه آمد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه شایسته‌سالاری بحث مهمی است و باید جزء اصول كلیدی ما باشد، اظهار داشت: نكته محوری دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی شایسته‌سالاری است و نباید ذره‌ای از آن كوتاه آمد.

به گزارش نما به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست ماهیانه جامعه اسلامی مهندسین، با بیان اینکه ریشه مشکلات اقتصادی این است که مدیریت کشور مدیریت هزینه‌ است، گفت: تمام شرایط اقتصادی که امروز پیش آمده است به همین دلیل است که فاصله بین هزینه‌های قطعی و منابع قطعی بسیار نجومی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مدیران ارشد کشور باید از بینش عمیق سیاسی برخوردار باشند نه اینکه رفتارهایشان زاویه‌دار با علم و اخلاق باشد.

ابوترابی‌فرد با بیان اینکه کاری که حضرت امیرالمؤمنین (ع) در انتخاب مالک اشتر کرد از قله‌های شایسته‌سالاری است،‌ اظهار داشت: نکته محوری دستاوردهای عظیم انقلاب شایسته‌سالاری است.

وی با بیان اینکه دیروز امام رهبری امت اسلامی را بر عهده داشتند و امروز خلف صالح ایشان این مسئولیت را بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: می‌بینیم که یک انتخاب صحیح چه آثار ماندگاری در دنیای اسلام بر جا می‌گذارد. امروز جمهوری اسلامی در قله‌ای از اقتدار سیاسی، علمی و امنیت قرار دارد و اسلام در حال فتح قله‌های جهان است.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: شایسته‌سالاری بحث مهمی است و باید جزء اصول کلیدی ما باشد و نباید ذره‌ای از آن کوتاه آمد.

۱۳۹۴/۱۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...