نسخه چاپی

نكونام: اشتباهات ساده باعث شكست ما برابر الریان شد

كاپیتان سابق تیم‌ملی كشورمان و بازیكن العربی قطر پس از شكست شب گذشته مقابل الریان اظهار داشت كه اشتباهات ساده باعث شكست آنها شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، العربی قطر که دو بازیکن ایرانی به نام‌های دژاگه و نکونام را در ترکیب خود دارد، شب گذشته در دیدار حساس مقابل الریان، صدرنشین این رقابت‌ها شکست خورد. نکونام پس از این دیدار اظهار داشت که اشتباهات ساده منجر به شکست آنها شده است.

کاپیتان سابق تیم‌ملی کشورمان پس از این دیدار در مصاحبه‌اش اظهار داشت: شکست مقابل الریان تنها به خاطر اشتباهات بسیار ساده از جانب ما بود که دو دستی 3 امتیاز بازی را به حریف تقدیم کردیم مخصوصا اینکه ما در نیمه اول نزدیک بود دروازه حریف را باز کنیم اما در نیمه دوم الریان توانست از اشتباهات تیم بهترین استفاده را کند و گل بزند.

وی افزود: شکست در فوتبال امری طبیعی است. روزی به پیروزی می‌رسید و یک روز شکست می‌خورید. ما هم امروز علی رغم عملکرد خوب بازیکنانمان شکست خوردیم.

نکونام در پایان گفت: ما باید در دیدارهای آینده با تمام قدرت برگردیم تا هدف خود را دنبال کنیم مخصوصا اینکه هنوز لیگ تمام نشده و فرصت زیادی را پیش‌رو داریم. این هدف خود را می‌توانیم در بازی آینده خود مقابل السد دنبال کنیم.

العربی در این دیدار با نتیجه 2 بر صفر مقابل الریان صدرنشین شکست خورد تا از میان 4 تیم نخست خارج شود و به رده ششم سقوط کند.

۱۳۹۴/۱۲/۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...