نسخه چاپی

انتخابات تضمین‌كننده جمهوریت نظام است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزاری انتخابات را تضمین‌كننده جمهوریت نظام دانست.

به گزارش نما؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه گفت: با توجه به اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی رکن تضمین‌کننده جمهوریت نظام و رکن اساسی مردم‌سالاری دینی است، همواره در نظام اسلامی ما دارای اهمیت ویژه تلقی می‌شود.

وی یکی از پایه‌های اصلی نظام ایران اسلامی را اتکای آن به آرای مردم دانست و افزود: همان گونه که حضور مردم در جریان جنگ تحمیلی و دفاع مقدس و صحنه‌های مختلف برای انقلاب و نظام ضروری بوده است، شرکت در انتخابات نیز در سرنوشت کشور موثر است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور انتخابات را تقویت‌کننده رکن جمهوریت نظام دانست و خاطرنشان کرد: مردم با انتخاب شایسته و برگزیدن افراد انقلابی و اصلح می‌توانند کشور را به سمت صلاح، خیر و رفاه هدایت کنند.

وی با اشاره به آثار برگزاری انتخابات پرشور در صحنه بین‌المللی ادامه داد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب همواره حساس بوده است. استکبار جهانی این حضور را به دقت رصد می‌کند و اگر کاستی‌ در این میان وجود داشته باشد، شروع به تحلیل‌های نادرست و مبنی بر عدم توجه به آرمان‌های اصیل انقلاب می‌کند.

جمشیدی با بیان اینکه منطقه در شرایط حساسی به سر می‌برد، گفت: با توجه به بروز فتنه‌های مختلف در کشورهایی مانند پاکستان، افغانستان، سوریه و عراق، حضور مردم در انتخابات و حمایت از نظام تضمین ‌کننده امنیت کشور است و البته مردم ما نیز نسبت به این مسئله واقف بوده و به وظیفه‌ای که بر دوش دارند عمل خواهند کرد.

وی اظهار کرد: امیدواریم مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مانند گذشته با حضوری حماسی دشمنان کشور و انقلاب را در ضربه زدن به میهن اسلامی مایوس کنند و حضوری گسترده و یکپارچه در پای صندوق‌های رای داشته باشند.

۱۳۹۴/۱۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...