نسخه چاپی

لیست اصلاح‌طلبان در كمال وقار تنظیم شده است

عکس خبري -ليست اصلاح‌طلبان در کمال وقار تنظيم شده است

نامزد ائتلاف اصلاح طلبان گفت: با فرصت تاریخی كه از طریق برجام در اختیار ایران قرار گرفته، می‌توانیم در سال 2025 یك قدرت بزرگ اقتصادی باشیم به شرط اینكه مراحل حساس را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

به گزارش نما به نقل از فارس، کاظم جلالی عضو لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت عصر امروز (شنبه) در دومین همایش ائتلاف اصلاح‌طلبان در خانه والیبال تهران اظهار داشت: من علی‌رغم صحبت آقای موسوی (سید فرید موسوی) که می‌گویند می‌توانیم به این زودی امور را بهبود بخشیم، این اعتقاد را ندارم چرا که این چاه ویلی که از قبل کنده شده حالا حالاها پر شدنی نیست.

وی افزود: ما در دولت نهم و دهم 690 میلیارد دلار درآمد نفتی داشتیم که 300 میلیارد دلار درآمد دولت و سایر شرکت‌های دولتی بود اما هنگامی که دولت به آقای روحانی تحویل داده شد، وضعیت به گونه دیگری بود.

جلالی تصریح کرد: بیش از 440 هزار میلیارد تومان پروژه‌های نیمه‌تمام توسط دولت قبل کلنگ زده شده و حالا باید دولت روحانی پروژه‌های آن را به اتمام برساند. 400 میلیارد تومان بدهکاری دولت قبل به بخش خصوصی، بانک ها، سازمان تأمین اجتماعی و دیگر نهادها است.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی گفت: خیلی‌ها حتی برجام را هم باور نمی‌کردند و می‌گفتند مگر می‌شود تحریم‌ها لغو و غربی‌ها حق غنی‌سازی ما را به رسمیت بشناسند، بنابراین آنهایی که «ان.پی.تی» را «ام.پی.تی» می‌نوشتند این را هرگز باور نداشتند.

وی ادامه داد: دولت روحانی با توان قوی دیپلماتیک و با وزیر دانشمند خود یعنی آقای ظریف توانست مسئله هسته‌ای را حل و فصل کند. در مجلس به ما می‌گفتند شما بیهوده حمایت می کنید حتی تهدیدهای بدتری هم می‌کردند.

جلالی با بیان اینکه برای به نتیجه رسیدن برجام خون دل‌ها خورده شد، گفت: برخی‌ها سر قضیه برجام جر و بحث‌هایی صورت دادند اما برجام با خون دل به تصویب رسید.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: با فرصت تاریخی که در اختیار ایران قرار گرفته است می‌توانیم در سال 2025 یک قدرت بزرگ اقتصادی باشیم به شرط اینکه مراحل حساس را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: ما می‌توانیم در صورتی در قدم‌های بعدی پیروز باشیم که در این انتخابات مجموعه عقل‌گرایان، اعتدال‌گرایان و کسانی که منافع ملی را بر منافع جناحی ترجیح دهند به مجلس راه یابند.

«برخی‌ها می‌گفتند برجام نباید موفق شود چرا که سودش به جیب آقای روحانی می‌رود ما می‌گفتیم برجام موفق بشود و فشار از جیب مردم برداشته شود حالا می‌خواهد سودش به جیب هر کسی برود؛ مردم برای ما ملاک و محور بودند».

عضو ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت گفت: این چه منطقی است که برخی‌ها فکر می‌کنند تنها خودشان مدافع انقلاب و نظام هستند و دیگران حق نفس کشیدن ندارند؟ همه مردم یک رأی دارند و از حقوق مساوی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه امروز جای متهم و شاکی عوض شده است، گفت: کسانی که اقتصاد کشور را به این روز انداخته‌اند امروز دستمال اشک به دست گرفته‌اند. همین‌ها دیروز می‌گفتند قطعنامه‌ها کاغذپاره است حالا که آب وصل شده و همه منتظر رونق اقتصادی هستند، این افراد از اقتصاد سخن می‌گویند.

وی درباره لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت نیز گفت: این لیست در کمال وقار تنظیم شده و از کسی تعهدی گرفته نشده است و تعهدی هم به کسی تحمیل نشده و در مورد ریاست مجلس آینده هم تعهدی از کسی گرفته نشده است.

۱۳۹۴/۱۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...