نسخه چاپی

محمدصادق كوشكی در گفتگو با نما:

وقتی بی بی سی دلواپس یك جریان خاص می شود

عکس خبري -وقتي بي بي سي دلواپس يك جريان خاص مي شود

مقصر این دخالت وقیحانه كسانی هستند كه با رفتارهای خود در داخل كشور این چراغ سبز را به دشمن می دهند كه از فهرستی برای انتخابات ایران حمایت وبه برخی فهرست ها حمله كنند.

محمدصادق کوشکی با اشاره به حمایت بی بی سی از لیست هاشمی رفسنجانی برای انتخابات خبرگان گفت: مقصر این دخالت وقیحانه کسانی هستند که با رفتارهای خود در داخل کشور این چراغ سبز را به دشمن می دهند که از فهرستی برای انتخابات ایران حمایت وبه برخی فهرست ها حمله کنند.
محمد صادق کوشکی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در گفت وگو با سایت خبری نما با بیان اینکه در سالهای قبل شاهد اینگونه دخالت وقیحانه رسانه های بیگانه در انتخابات ایران نبودیم اظهار داشت: اینکه دشمنان ما بخواهند درمسائل داخلی کشورمان دخالت کنند یک امر طبیعی و دشمنانه است اما از کسانی که خود را ایرانی ،فعال سیاسی و با سابقه در صحنه سیاسی کشور می دانند باید این سوال را پرسید که چه رفتارهایی از این افراد سرزده که دشمن لیست آن ها حمایت می کند.
تحلیلگر مسائل سیاسی تاکید کرد:کسانی که با رفتار خود پای دشمنان ما در امور داخلی باز کرده اند متهم هستند وباید افشا شوند.
این استاد دانشگاه ضمن تاکید بر اینکه یکی از شعائر اصلی انقلابمان استقلال بوده است تصریح کرد: کسانی که با رفتار خود پالس دخالت در امور داخلی کشورمان را به دشمن می دهند استقلال نظام را زیر سوال می برند.
این فعال سیاسی در پایان گفت: انتخابات حق ملت ایران است نه بی بی سی که اینگونه لیستی را مورد حمله و لیست دیگری را مورد حمایت خود قرار می دهد.


۱۳۹۴/۱۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...