نسخه چاپی

پروین از ژوزه انتقام گرفت!

عکس خبري -پروين از ژوزه انتقام گرفت!

بركناری برق آسای پروین از مدیریت راهبردی پرسپولیس در پی انتقاد از ژوزه، موجب تحقیر بیش از پیش علی پروین نزد هوادارن پرسپولیس شد ولی محمد پروین این هفته با گل زیبایی كه به پرسپولیس زد، ژوزه را در وضعیتی تحقیرآمیز قرار داد.

پریا سپینود - گل محمد پروین به پرسپولیس، اگر چه از سوی داور بازی پرسپولیس – گهر پذیرفته نشد، ولی سرخپوشان را به شدت تحقیر کرد؛ چه، الان خود پرسپولیسی ها هم می دانند که بخت و اقبال بالا مانع از باخت آنها به گهر زاگرس آن هم در ورزشگاه آزادی شد.

پروین با گلی که به گهر زد، انتقام خودش را از مدیران پرسپولیس گرفت و به آنها فهماند که مخالفتشان با حضور وی در پرسپولیس اشتباه بوده و توجیه فنی نداشته است.



اما فارغ از این انتقام گیری شخصی، محمد پروین با زیر طاق جانانه اش به پرسپولیس، حساب پدرش با مانوئل ژوزه را نیز تسویه کرد!

همین هفته قبل بود که علی پروین از نحوه بازی تیم ژوزه انتقاد کرد و ژوزه هم پاسخی کوبنده به پروین داد و این دعوا نهایتاً منجر به از دست رفتن سمت مهم مدیریت راهبردی پرسپولیس از چنگ پروین شد!

هر چند که هیچ کس نمی دانست مدیر راهبردی یک تیم دقیقاً به چه دردی می خورد، ولی برکناری پروین از این سمت، آن هم پس از انتقاد از ژوزه، به خوبی نشان داد که رویانیان در دعوای پروین و ژوزه، سخت طرفدار مربی پرتغالی است.

برکناری برق آسای پروین از مدیریت راهبردی پرسپولیس در پی انتقاد از ژوزه، موجب تحقیر بیش از پیش علی پروین نزد هوادارن پرسپولیس شد ولی محمد پروین این هفته با گل زیبایی که به پرسپولیس زد، ژوزه را در وضعیتی تحقیرآمیز قرار داد.

حالا همه می گویند ژوزه شانس آورد که گل پروین پذیرفته نشد و گر نه تیمش در آزادی به گهر زاگرس می باخت.

با این گل، شاید حتی خیلی ها با خود بگویند که انتقاد علی پروین از پرسپولیس ژوزه، چندان هم بیراه نبود و علی آقا آنچه را که ما در آینه هم نمی دیدیم، در خشت خام می دید!

۱۳۹۱/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...