نسخه چاپی

مدیر عامل سروش استعفا داد

مدیرعامل انتشارات سروش - در نامه‌ای خطاب به رییس سازمان صداوسیما از مدیرعاملی این انتشارات استعفا داد.

به گزارش نما؛ ایسنا نوشت: مهدی فضائلی - مدیرعامل انتشارات سروش - در نامه‌ای خطاب به رییس سازمان صداوسیما از مدیرعاملی این انتشارات استعفا داد.

فضائلی در این نامه با ذکر دلایلی روز دوشنبه، 26 بهمن ماه استعفای رسمی خود را از مدیرعاملی این انتشارات اعلام کرد و به قریب به شش سال فعالیت خود در این موسسات مطبوعاتی و انتشاراتی پایان داد.

بر اساس این گزارش، صداوسیما روز گذشته خبر داد، با تغییر ساختار موسسه فرهنگی - مطبوعاتی «جام‌جم» و ادغام بخش‌های اداری مالی با محتوایی (تحریریه)، مراد عنادی با حکم رییس سازمان صداوسیما به عنوان رییس و مدیرمسئول (مدیرعامل) این موسسه منصوب شد.

در حکم عنادی، استفاده از ظرفیت‌های روزنامه «جام‌جم» و انتشارات «سروش» در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، پیگیری سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی و نیز قانون برنامه پنجم توسعه امور مربوط به کوچک‌سازی و ادغام موسسه و انتشارات «سروش» و تهیه و تنظیم اساسنامه جدید موسسه «جام‌جم» و «انتشارات سروش»، تهیه، تولید و انتشار کتب و مجلات کاربردی رسانه‌ای و غیررسانه‌ای متناسب با ذائقه مخاطبان و رده‌های مختلف سنی و برنامه‌ریزی برای حمایت از صدور محصولات فرهنگی و هنری موسسه «جام‌جم» و انتشارات «سروش» و همچنین حفظ و ارتقای مزیت رقابتی - اجتماعی موسسه و انتشارات توصیه شده بود.

فضائلی اردیبهشت ماه 1389 به عنوان مدیرعامل انتشارات دولتی سروش وابسته به سازمان صدا و سیما منصوب شده بود.

۱۳۹۴/۱۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...