نسخه چاپی

آغاز دوباره گرد و غبار در خوزستان

مدیركل هواشناسی خوزستان از آغاز گرد و غبار مجدد در سطح استان از بعد از ظهر امروز خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: مدیرکل هواشناسی خوزستان از آغاز گرد و غبار مجدد در سطح استان از بعد از ظهر امروز خبر داد.

کوروش بهادری اظهار کرد: امروز بعدازظهر به دلیل وزش باد شاهد پدیده گرد و غبار در استان خواهیم بود ولی این پدیده، امروز نسبت به روز گذشته از شدت کمتری برخوردار است.

وی با بیان این‌که منشا این گرد و غبار داخلی است، افزود: فردا (دوشنبه) با وزش بادهایی با سرعت 40 تا 50 کیلومتر در ساعت، در کل نقاط استان شاهد پدیده گرد و غبار هستیم و شدت این گرد و غبار به شدت دیروز و حتی شدیدتر نیز خواهد بود و فردا تمام روز تا بعدازظهر شاهد پدیده گرد و غبار در کل استان خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: با توجه به غلظت گرد و غبار فردا، توصیه می‌شود شهروندان فردا از حضور در فضاهای باز اجتناب کنند و انجام کارهای غیرضروری را به پس از گرد و غبار موکول کنند، همچنین درصورت خارج شدن از خانه حتما از ماسک استفاده کنند.

بهادری عنوان کرد: ممکن است ابتدای صبح سه‌شنبه نیز همچنان آثاری از گرد و غبار در آسمان استان خوزستان مشاهده شود ولی با ورود سامانه بارشی از ظهر شاهد بارش‌های پراکنده در استان خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: با توجه به پیش‌بینی وقوع پدیده گرد و غبار شدید، امروز جلسه‌ ستاد مدیریت بحران خوزستان به منظور تصمیم‌گیری درباره تعطیلی دستگاه‌ها، ادارات، مدارس و دانشگاه‌های استان در استانداری تشکیل خواهد شد.

بهادری همچنین اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته امیدیه با 28 درجه و ایذه با 7 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شدند. دمای هوای امروز اهواز نیز بین 26 تا 12 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.

۱۳۹۴/۱۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...