نسخه چاپی

بكارگیری امكانات تمامی دستگاه ها برای برگزاری پرشور انتخابات

رییس ستاد انتخابات استان كردستان بر استفاده از تمامی امكانات و ظرفیت های دستگاه های دولتی و بخش خصوصی برای برگزاری پرشورانتخابات تاكید كرد.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، علیرضا آشناگر ظهر امروز یکشنبه در جلسه مشترک ستاد انتخابات و مدیریت بحران با بیان این مطلب افزود: بعضی از دستگاه های اجرایی و سازمان های خدمات رسان دارای امکانات مناسبی هستند که طبق قانون باید آن امکانات در اختیار ستاد برگزاری انتخابات و فرمانداران قرار گیرد.

وی خواستار آمادگی کامل راه و شهرسازی برای بازگشایی راه های دسترسی به شهرها و روستاهای استان در صورت بارش باران و برف و مسدود شدن راهها شد و افزود: هرچند بنا بر پیش بینی های سازمان هواشناسی در روز برگزاری انتخابات نباید مشکل خاصی وجود داشته باشد اما باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

آشناگرافزود: هواشناسی استان کردستان روز چهارشنبه و تا قبل از برگزاری انتخابات بررسی های مجددی درباره وضعیت آب و هوای استان انجام دهد تا در صورت تغییر درتصمیمات بازنگری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از بسته شدن مرزهای رسمی استان در روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه خبرداد و گفت: ادارات گمرک و حمل ونقل پایانه ها به شرکت های وابسته خود اطلاع رسانی کنند تا مشکلی در این بخش بوجود نیاید.

علیرضا آشناگربه پوشش زنده برگزاری انتخابات توسط صدا و سیما در شهرستان های مریوان، بانه وسقز نیز اشاره کرد و گفت: لازم است مخابرات استان در جهت تامین فیبرنوری مراکز مشخص شده در این شهرستان ها اقدام کند.

وی همچنین به استقرار پلیس در راه ها و مسیرهای اصلی استان در جهت روان سازی ترافیک تاکید کرد و افزود: شهرداری های شهرها نیز آماده گی لازم را برای پاکسازی شهرها و مراکز اخذ رای در دستور کار خود قرار دهند.

آشناگر در بخش دیگری از سخنان خود دستگاه های خدمات رسان را به ایجاد پست های کشیک برای رفع مشکلات احتمالی و پرهیزاز انجام هرگونه حفاری فراخواند و گفت: در ایام برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هرگونه کوتاهی از جانب دستگاه ها وسازمان ها پذیرفتنی نیست.

۱۳۹۴/۱۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...