نسخه چاپی

اختصاصی نما

پشت پرده یك سفر نیویوركی با دستهای آلوده به فتنه

سابقه فتنه انگیزی فائزه هاشمی درسال 88 و صف بندی اوعلیه نظام، نشان از دنبال كردن اهداف ناتمامشان در پروژه براندازی دشمنان این نظام است.

پروانه هادي زاده- سفر فائزه رفسنجاني قبل از انتخابات به آمريكا و برگشت وی به ایران در كشاكش تبليغات دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز ايران، همچنین نشست فوری و برگزاری جلساتي با سران ضد انقلاب داخلي و اصلاحات، حاوی پیام مهمی است که نمی توان به راحتی از آن گذشت.
سابقه فتنه انگیزی فائزه هاشمی درسال 88 و صف بندی اوعلیه نظام، نشان از دنبال کردن اهداف ناتمامشان در پروژه براندازی دشمنان این نظام است.
انتشار خبر فعالیت گسترده ستاد عملیات روانی اصلاح طلبان در جهت دو قطبی و امنیتی سازی فضای کشور در آستانه انتخابات با ابلاغ دستورِ هجمه به موضوعات حساسیت برانگیز مانند دفاع مقدس، ولایت فقیه، رهبری، رفع حصر و ... را به رسانه های زنجیره ای، خود نشان از آن دارد که فائزه هاشمی جز دستورالعمل رفتاري از اربابان آمريكایی چیز دیگری برای اصلاح طلبان به سوغات نیاورده است .
عملکرد اصلاح طلبان از بدو حضور در عرصه سیاسی چیزی جز سیاستهای دیکته شده آمريكاییها نبوده است. جریانی که تحصن شان در مجلس ششم تیتر یک روزنامه های آمریکایی و صهیونیست شدند. اصلاح طلبانی که در سال 88 به نقل از شیمون پرز از سرمایه های اجتماعی اسرائیل در داخل ایران از آنها یاد شد.حال اینبار با ورود فائزه هاشمی در میتینگ انتخاباتی ائتلاف اصلاح طلبان دستورات اربابان آمریکایی خویش را دریافت کرده اند؛ دستورالعمل رفتاري و گفتاري آمريكايي از نيويورك که این بار به واسطه دختر هاشمی رفسنجاني براي اصلاح طلبان آمده است.
این مهم را به طوردقیق مي توانيد در سخنراني هاي کاندیداتورهای ائتلاف اصلاح طلبان در متینگهای تبلیغاتی شان دریابید که بعد از حضور فائزه هاشمی در ایران این تغيير روش در گفتمان اصلاح طلبان محسوس تر است.
این افراد با آنکه موضع نظام جمهوری اسلامی را نسبت به سران فتنه می دانند ، بعد از تأیید صلاحیت از شورای محترم نگهبان حالا در جلساتي كه برگزار می کنند، علنا خطوط قرمز نظام را رد می کنند و صحبت از رفع حصر دارند و به حمايت از سران فتنه می پردازند.
هر چند در این میان که نمی توانیم از خباثتهای انگلیسی چشم بپوشانیم؛ دختر هاشمی رفسنجانی به جای اعلام برائت از حمایتهای رسانه جاسوسی BBC در گفتگو با تسنیم دلیلی برای اعلام برائت خود ازاین رسانه ها نمی بیند، گویی حمایتهای این رسانه ها تازه به مذاقشان سازگاری بیشتری دارد.
این درحالی است که چندی پیش رهبر عزیزمان نسبت به حمایت و برائت این رسانه ها هشدار داده بودند و یکی از راههای شناخت نفوذ را همین رسانه ها دانسته اند.
شاید اصلاح طلبان که فضا را برای حضور بیشتر در جامعه به بهانه انتخابات پیداکرده اند به دنبال بهره برداری بیشتر برای بیان سخنان ساختارشکنانه خود بهترين زمان را یافته اند. آنها که محبوبیت زیادی دربین مردم ندارند و احتمال شکست خود را در انتخابات پیش بینی می کنند، تنها به دنبال فرصتها بیشتر برای دنبال کردن اهداف خود هستند.
اما در شرایط فعلی کشور با وجود رکود بازار و نابسامان بودن وضعیت زندگي و معيشت مردم این بازي هاي سياسي چه جایگاهی می تواند داشته باشد ؟؟ این درحالی است که هر کاندیدایی باید اولویت اقتصاد و معیشت مردم را در جامعه بیش از پیش احساس کند و برای آن چاره اندیشی نماید.
اما در لیست ائتلاف اصلاح طلبان جای کارشناسان اقتصادي خالی است و تمامي افرادی که در ليست آنها قرار گرفته اند از جمله كساني هستند كه درسخنانشان هميشه آمریکا و غرب با رنگ و مدلي فریبنده بزك می کنند تا به جای حمايت از مستضعفين و کسب رضایت مردم بیشتر رضایت اربابان آمريكایی و صهيونيستی خویش راتأمین کنند.

۱۳۹۴/۱۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...