نسخه چاپی

كواكبیان: زیباكلام آدم استواری نیست

عکس خبري -کواکبيان: زيباکلام آدم استواري نيست

كواكبیان در خصوص اظهارات اخیر زیباكلام كه گفته بود "افرادی چون كواكبیان اصلاح طلب نیستند" گفت :اصلا معلوم نیست این اقا در كجا قرار گرفته است. این آقا در این 3 دهه 30 تا شاخه پریده است لذا چون در شاخه استواری نیستند كه بدانیم باید از چه منظری با او صحبت كنیم و پاسخ دهیم.


به گزارش نما ، کواکبیان در گفت و گو با خبرآنلاین در خصوص اظهارات اخیر زیباکلام که گفته بود "افرادی چون کواکبیان اصلاح طلب نیستند" گفت : اخیرا آقای زیباکلام هر جا می رود می گوید کواکبیان اصلاح طلب نیست ما نفهمیدیم از کی تا حالا زیباکلام معیار و شاقول سنجش اصلاحات شده که ما را ارزیابی می کند، البته من می دانم بهرحال ایشان طرفدار یکی از کاندیداهای اصولگرا است و با خود می گوید هیچ کس از اصلاح طلبان که برنامه ندارد و کواکبیان هم که مناسک را مطرح کرده باید بگوییم اصلاح طلب نیست.

کواکبیان در ادامه گفت : به عنوان یک چهره دانشگاهی از او توقع دارم که حرف های منطقی مطرح کنند نباید برای حمایت از کاندیدایی خاص مسائلی را مطرح کنند که در نهایت به ضرر خودشان است حتی به من گفتند جواب این صحبت ها را بدهید گفتم چه جوابی بدهیم ما می گوییم یک مقدار در صحبت ها دقت کنند. اصلا معلوم نیست این اقا در کجا قرار گرفته است. این آقا در این 3 دهه 30 تا شاخه پریده است لذا چون در شاخه استواری نیستند که بدانیم باید از چه منظری با او صحبت کنیم و پاسخ دهیم.

۱۳۹۱/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...