نسخه چاپی

گل‌محمدی: لخویا 9 بازیكن چند ملیتی و 5 بازیكن خارجی خوب دارد اما از پیش بازنده نیستیم

به گزارش نما - سایت باشگاه ذوب آهن نوشت: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: موفقیت در رقابت‌های آسیایی نیازمند تفکر بین‌المللی است و امیدوارم که این موضوع مد نظر بازیکنان ما قرار گیرد.

یحیی گل‌محمدی با اشاره به بازی روز سه‌شنبه تیمش مقابل لخویای قطر در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این مسابقه، یک دیدار بسیار مهم برای ما به شمار می‌رود که شرایط بازی بین‌المللی را دارد و بدون شک انگیزه‌های زیادی برای این مسابقه داریم.
وی افزود: مجموعه باشگاه، کادرفنی و بازیکنان تیم ما می‌دانند که شرایط بازی به نحوی است که باید در نخستین مصاف با لخویا کیفیت‌های خوبی از خود به نمایش بگذارند و باید کاری کنیم که به عنوان یکی از نمایندگان خوب فوتبال کشورمان در این مسابقه به میدان برویم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به شرایط تیم لخویا بیان داشت: لخویا یکی از تیم‌های خوب قطری به شمار می‌رود که در آخرین بازی خود 3 بر صفر الجیش را برده است. این تیم 9 بازیکن چندملیتی و 5 بازیکن خارجی خوب دارد و همچنین بازیکنان قطری خوبی را نیز در ترکیب خودش دارد و همیشه تیم قابل احترامی در آسیا بوده است. با این حال، این موضوع دلیل نمی‌شود که ما مقابل این تیم از پیش بازنده باشیم و بدون شک با تمام توان مقابل لخویا حضور پیدا می‌کنیم.
گل‌محمدی به ضرورت وجود تفکر حرفه‌ای در بازیکنان ذوب‌آهن برای دیدار آسیایی این تیم اشاره کرد و افزود: حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تفکر بین‌المللی می‌خواهد و باید از موقعیت‌های خود به صورت حرفه‌ای استفاده کنیم و نباید اتفاقی صورت گیرد که در ادامه حسرت موقعیت‌های از دست رفته را بخوریم.
سرمربی تیم ذوب‌آهن پیرامون مصدومان و محرومان تیمش در این مسابقه خاطرنشان کرد: به جز چند بازیکن مصدوم که غیبت اجباری داشتند و هاشم بیک‌زاده، صائب محبی و مهرداد قنبری، سایر بازیکنان ما همراه تیم هستند.
وی ادامه داد: امیدوارم که بازیکنان به خوبی شرایط این بازی مهم را درک کرده، تمرکز خود را برای یک بازی خوب حفظ کنند و بتوانیم با دعای خیر مردم، بازی خوبی را انجام دهیم و دست‌ پر به اصفهان بازگردیم، بنابراین از مردم ایران می‌خواهم که برای این مسابقه ما را دعا کنند.

۱۳۹۴/۱۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...