نسخه چاپی

اسماعیل كوثری در گفتگو با نما:

اصولگرایان به دنبال مجلسِی در رأس امور هستند

عکس خبري -اصولگرايان به دنبال مجلسِي در رأس امور هستند

اصولگرایان به دنبال مجلسی هستند كه عصاره ملّت باشند و در رأس امور باشد و بتواند نقش نظارتی خود را به خوبی ایفا كند

نماینده تهران در خصوص توان پاسخگویی لیست ائتلاف اصولگرایان به نیازهای کشور گفت: هدف اصلی این بوده که لیست بتواند پاسخگوی این مشکلات باشد. در رأس مشکلات هم مسائل معیشتی قرار دارد. امروز در جامعه ما الحمدلله از امنیت بالایی برخوردار هستیم امّا امنیت شغلی در حد مطلوبی قرار ندارد.



اسماعیل کوثری در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نما ، درخصوص ضرورت ائتلاف و همگرایی اصولگرایان گفت: تفکر اصولگرایی برخاسته از اسلام ناب است. یکی از شاخصه های اسلام ناب و گفتمان انقلاب اسلامی هم ایثار و فداکاری در راه دین خدا و رسیدن به اهداف و آرمانهای اسلامی است. لذا نیاز بود که این وحدت و همگرایی شکل بگیرد و بر این مبنا، آن کسانی که واقعا بر اساس آن تفکر کاندیدا شده اند یا هم وحدت کنند. باید ثابت می کردیم که اصولگرایان به هیچ وجه به دنبال منافع خودشان نیستند بلکه هدف آنها تأمین منافع ملّی و رسیدن به اهداف بلند حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری است.

وی در خصوص لیست ائتلاف اصولگرایان اظهار داشت: شاید در بین افراد خارج از لیست افرادی که بهتر از افراد داخل لیست هستند وجود داشته باشند، امّا بالاخره این کار بر اساس تصمیم جمعی شکل گرفته است. اینکه بگوییم آیا تک تک افراد حاضر در لیست از همه کاندیداها بهتر هستند؛ نه این را نمی شود گفت، امّا بالاخره جمعی از افراد مورد اعتماد نشسته اند و به این لیست رسیده اند و بیش تر از 30 نفر را هم نمی شود در لیست قرار داد. لیستی هم که تهیّه شده، در راستای همان اهدافی که عرض کردم می تواند کارایی خوبی داشته باشد.

کاندیدای منتخب لیست ائتلاف اصولگرایان در خصوص توان پاسخگویی لیست این ائتلاف به نیازهای کشور خاطرنشان کرد: هدف اصلی این بوده که لیست بتواند پاسخگوی این مشکلات باشد. در رأس مشکلات هم مسائل معیشتی قرار دارد. امروز در جامعه ما الحمدلله از امنیت بالایی برخوردار هستیم امّا امنیت شغلی در حد مطلوبی قرار ندارد؛ به همین دلیل ما شعار خود را معیشت، امنیت و پیشرفت قرار داده ایم. لذا می خواهیم تک تک افرادی که در جامعه مسلمان ایران زندگی می کنند هم امنیت شغلی داشته باشند و هم امنیت جانی، و این تفکر سراسری اصولگرایان است و ان شاءالله که بتوانیم مشکلات مردم از جمله اشتغال و تورم و رکود را حل بکنیم. به همین منظور افراد متخصصی هم در لیست حضور دارند؛ مخصوصاً اینکه در راستای پیاده کردن سیاست های اقتادص مقاومتی مدنظر رهبر انقلاب دارای تخصص هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به سؤال خبرنگار نما ، در خصوص وجه تمایز لیست ائتلاف اصولگرایان با سایر لیست ها گفت: هدف این بوده که لیست بر اساس معیارهای مقام معظم رهبری که استکبارستیزی، داشتن روحیه انقلابی و خدمت به مردم است بسته شود و اینکه شعارها و آرمانهای انقلاب را عملی کنیم و در حد حرف باقی نماند. به نظر من لیست های مقابل در پی این هستند که مجلس تشکیل دهند که در راستای سیاست های دولت باشد، که این وظیفه نظارتی مجلس را زیر سؤال می برد؛ امّا اصولگرایان به دنبال مجلسی هستند که عصاره ملّت باشند و در رأس امور باشد و بتواند نقش نظارتی خود را به خوبی ایفا کند و اگر هم دولت در قسمتی کار خود را به خوبی انجام می دهد آن نقطه را تقویت کند. متأسفانه طی چند وقت اخیر، دولت در برخی قسمت ها وعده هایی داده که عملی نشده اند خب باید به اینها رسیدگی شود.

نمیانده تهران در خصوص ضرورت انصراف سایر کاندیداهای اصولگرا در حمایت از لیست ائتلاف تصریح کرد: از ابتدا بنا بر این بود که افرادی که در لیست قرار نمی گیرند جهت سهولت کار و راحتی مردم انصراف بدهند، اکنون نیز تعداد قابل توجهی از کاندیداها این کار را انجام داده اند. نکته بسیار مهمّی که وجود دارد این است که دیگر هیچ گروه وتشکل سیاسی اصولگرا که شناخته شده باشد، اقدام به ارائه لیست مجزا نمی کند.

۱۳۹۴/۱۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...