نسخه چاپی

آیت الله خاتمی در گفتگو با نما:

همسویی با آمریكا و انگلیس، لكه ننگ برخی داخلی ها است\بزرگانی كه در لیست انگلیس قرار گرفته اند اعلام برائت كنند

عکس خبري -همسويي با آمريکا و انگليس، لکه ننگ برخي داخلي ها است

من به داخلی هایی كه بازی آنها را خورده اند می گویم كه همسو شدن با آمریكا و انگلیس لكه ننگ شماست.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ژن آمریکا و انگلیس ژن مقابله با نظام است اظهار داشت: من به داخلی هایی که بازی آنها را خورده اند می گویم که همسو شدن با آمریکا و انگلیس لکه ننگ شماست.

آیت الله سیّد احمد خاتمی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نما ، در خصوص تبلیغات منفی بیگانگان علیه علمای انقلابی کاندیدای مجلس خبرگان گفت: بنده بر این باورم که انگلیس و آمریکا در نهایت با مجموعه نظام طرف هستند و در نهایت تخریب نظام را دنبال می کنند؛ لکن چهره هایی که اینها بر رویشان انگشت گذاشته اند چهره هایی هستند که امتحان ولایتمداری خود را پس داده اند و اینها می خواهند با زدن شاخه و برگ های ولایت، خود ولایت را بزنند.
وی ادامه داد: میخواهم این جمله را تکرار کنم که عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد. همچنین این جمله امام سجاد علیه السلام را که فرمودند: الحمدلله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء. واقعا ناشیانه ترین رفتار، همین رفتار آمریکا و انگلیس بود. بنده که در متن ماجرا هستم و در شهرستان های مختلف استان کرمان مسافرت می کنم، به وضوح احساس می کنم که غیرت های دینی همه به صحنه آمده اند و به نظر می رسد که بازنده این میدان آمریکا، انگلیس و سایت های همراه اینها هستند. سایت هایی که پر کرده اند کانال های تلگرام و غیر تلگرام را از تخریب این چهره ها.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ژن آمریکا و انگلیس ژن مقابله با نظام است اظهار داشت: من به داخلی هایی که بازی آنها را خورده اند می گویم که همسو شدن با آمریکا و انگلیس لکه ننگ شماست. به همان ملاکی که جریان فتنه از یاد و خاطره ها نخواهد رفت، این هم سویی هم از یاد و خاطره ها نخواهد رفت و امّت مسلمان و متدین ما دقیقاً با کد خواهد فهمید که آن روز فتنه گران در پی چه بودند. موضع امروز و آن روز آنها یکی است و با بصیرتی که از مردممان سراغ دارم به صراحت می گویم که بنده و امثال بنده این لا به لا، به عنوان اصل مطرح نیستیم؛ ما قطره ای از جریان مردم و از جریان ولایتمداران هستیم. بنده دارم می بینم که مردم ما عکس دشمنان عمل می کنند و بیشترین آراء را به ولایتمداران خواهند داد.
آیت الله خاتمی در خصوص اعلام حمایت رسانه های بیگانه از یکی از لیست های انتخاباتی گفت: من معتقدم آنهایی که انگلیس گفته است به آنها رأی بدهید، تک تکشان باید ابزار برائت کنند. بحمدالله می بینیم که آیت الله موحدی کرمانی، آیت الله تسخیری و آیت الله دری نجف آبادی بعضی ها با صراحت بیشتر، بعضی ها با صراحت کم تر ابراز برائت کرده اند. من انتظار دارم از تمام بزرگانی که انگلیس گفته به آنها رأی بدهید، ابراز برائت کنند و بگویند ما تحت لیستی که انگلیس بگوید به آن رأی بدهید قرار نمی گیریم.

۱۳۹۴/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...