نسخه چاپی

رویانیان:به آینده پرسپولیس امیدوار شدم

عکس خبري -رويانيان:به آينده پرسپوليس اميدوار شدم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: مانوئل ژوزه به من گفته بود احتمال دارد در آغاز فصل سختی‌هایی را تحمل كنیم اما با گذشت زمان روزهای خوب از راه خواهد رسید.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: مانوئل ژوزه به من گفته بود احتمال دارد در آغاز فصل سختی‌هایی را تحمل کنیم اما با گذشت زمان روزهای خوب از راه خواهد رسید.

محمد رویانیان در پیامی ضمن تقدیر از حضور گسترده هواداران پرسپولیس و حمایت آنها از تیم تا دقیقه 90، پشتیبانی خود را از کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس اعلام رد و از مسئولان برگزاری مسابقات نیز به خاطر برگزاری این دیدار پرتماشاگر در ورزشگاه آزادی تشکر کرد.

رویانیان در پیامی که ساعتی پس از پایان بازی پرسپولیس و گهر درود در اختیار روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس قرار گرفت، موضوعات زیر را مطرح کرد:

1- حضور گسترده هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نشان دهنده آن بود که هواداران با درک شرایط موجود احساس کردند باید حمایت همه جانبه ای از تیم محبوب خود داشته باشند. بر اساس گزارشات دریافتی حمایت پرشور آنها تا دقیقه 90 بیانگر این نکته مهم است که پرسپولیس نه تنها محبوب ترین تیم آسیاست بلکه از هوادارانی برخوردار است که با دیدگاهی حرفه ای به استادیوم می آیند. آنها با توجه به این موضوع مهم که پرسپولیس به واسطه تغییرات عمده در ترکیب بازیکنان و همچنین جذب مربی جدید و خارجی نیاز به زمان دارد تا به هماهنگی کامل برسد، ثابت کردند که نگاهی حرفه ای و هوشیارانه به همه مسائل دارند.

بنده وظیفه خود می دانم صمیمانه از هواداران تشکر و قدردانی کنم و ایمان دارم که هواداران عزیز برای سربلندی پرسپولیس در بازی های آتی نیز به حمایت های همه جانبه خود از کادر فنی و بازیکنان تا دقیقه 90 ادامه خواهند داد. اینکه بیش از 70 هزار هوادار پرسپولیس به استادیوم می آید و با وجود توقف تیم بدون کوچکترین اعتراضی استادیوم را ترک می کنند در برگیرنده این پیام مهم است که هوادار عزم خود را جزم کرده تا برای سربلندی پرسپولیس از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکند. بنده دست تک تک هواداران را می بوسم و به آنها می گویم؛ نگران نباشید و کمی صبر کنید، روزهای خوش پرسپولیس در راه است.

2- کسب تساوی مقابل تیم پرطرفدار و پر مهره پرسپولیس آن هم مقابل بیش از 70 هزار تماشاگر برای تیم گهر درود که از کمبود امکانات مالی و سخت افزاری رنج می برد حکم یک برد را داشت. این موفقیت را به مردم خوب شهر درود و استان لرستان، کادر فنی جوان و بازیکنان تیم گهر تبریک می گویم و امیدوارم مردم عزیز لرستان در فصل جاری موفقیت های تیم شان را جشن بگیرند.

3- پرسپولیس در نیمه اول پیروزمندانه راهی رختکن شد و 30 دقیقه ابتدایی نیمه دوم نیز بازی روان و تماشاگرپسندی را به نمایش گذاشت اما موقعیت ها در سایه بدشانسی و کم دقتی ها هدر رفت. این موضوع نشان می دهد که کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس رفته رفته مسیر موفقیت را پیدا کرده و می توانند از این روزهای سخت پلی بسازند برای رسیدن به روزهای بهتر که سرشار از موفقیت و کامیابی است.

به خاطر دارم که آقای مانوئل چندی پیش در محفلی خصوصی به بنده یادآور شد که احتمال دارد در آغاز فصل سختی هایی را تحمل کنیم اما با گذشت زمان روزهای خوب از راه خواهد رسید و پرسپولیس همان پرسپولیسی خواهد شد که تمامی هواداران انتظار آن را دارند. آن روز قول و قرار ما و مانوئل این بود که صبور باشیم و به بازیکنان زمان بدهیم تا رفته رفته به هماهنگی آرمانی رسیده و پس از آن درباره عملکرد و توانایی شان قضاوت کنیم.

با نمایشی که در نیمه اول و به ویژه 30 دقیقه ابتدایی نیمه دوم شاهد آن بودیم حالا به این باور رسیده ایم که می توان به آینده این پرسپولیس امیدوار بود. بنده حمایت صد در صد خود از کادر فنی و بازیکنان را اعلام داشته و از تلاش آنها تشکر می کنم. بر همین اساس تاکید می کنم که کادر فنی و بازیکنان ضمن تلاش بیشتر برای برآورده کردن خواسته های به حق هواداران میلیونی پرسپولیس ایمان داشته باشند که مدیریت باشگاه با درک شرایط از آنها حمایت خواهد کرد و بستر مناسبی برای رسیدن به موفقیت را برای تیم فراهم می کند.

از هواداران صبور و عزیز پرسپولیس نیز درخواست می کنم به حمایت خود از تیم ادامه دهند و در بازی های آتی نیز تا دقیقه 90 حامی و پشتیبان کادر فنی و بازیکنان باشند تا رفته رفته شاهد روزهای آفتابی پرسپولیس باشیم. چه بسا که روز آفتابی پرسپولیس همین نزدیکی ها باشد. پس صبور باشید و حمایت کنید تا رسیدن به قله قهرمانی. انشاءالله

4- انتقال مکان برگزاری دیدار دو تیم گهر درود زاگرس و پرسپولیس از ورزشگاه تختی به ورزشگاه آزادی تدبیری بود که مدیران محترم سازمان لیگ حرفه ای، شورای تامین و یگان ویژه به خرج دادند. حضور بیش از 70 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی نشان داد که مسئولان بی دلیل مکان این بازی را تغییر ندادند. این تدبیر باعث شد تا از بروز اتفاقاتی تلخ و نگران کننده در ورزشگاه تختی جلوگیری شود که جا دارد به همین دلیل مراتب تشکر و قدردانی خود را از مسئولان ذیربط اعلام کنم.

۱۳۹۱/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...