نسخه چاپی

مدیریت اقتصادی دولت ناهماهنگ است/ روزمرگی دولت در برنامه‌های اقتصادی

عضو شورای مركزی ائتلاف اصولگرایان گفت: دولت علاقه دارد در زمینهٔ اقتصادی كار كند و برنامه داشته باشد اما تفكر مدیران ارشد اقتصادی دولت با هم ناهماهنگ است.

اسدالله بادامچیان اظهار داشت: مدیریت اقتصادی دولت یک مدیریت مخلوطی از نظر تفکری است، ذهن معاون اول با رئیس دفتر رئیس‌جمهور، ذهن این دو نفر با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و ذهن همین سه نفر با وزیر اقتصاد فرق دارد لذا تفکر مدیران ارشد اقتصادی دولت باهم ناهماهنگ است.

وی افزود: در حوزه اقتصادی دولت برنامه کاملی ندارد و نظام اقتصاد اسلامی آن مشخص نیست و روزمره‌ کار می‌کنند و نکات مثبت و منفی را نیز با هم دارند.

عضو شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور تصریح کرد: تمام دولت‌هایی که بعد از انقلاب سر کار آمدند سه مشکل مهم در حوزه اقتصادی داشتند اول اینکه نظام اقتصاد اسلامی در دولت‌ها محقق نشد لذا هر کسی که بر مسند اجرایی دولت بنشیند اما نظام اقتصاد اسلامی را تعریف نکند به مشکل برمی‌خورد.

بادامچیان خاطرنشان کرد: دومین مشکل این است که برنامه جامع و علمی برای مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف توسط دولت‌های مختلف وجود نداشته و به‌طور مثال برای حل مشکلات آب، مسائل مالی و بانکی و ... برنامه جامع و علمی تدوین‌ نشده است.

وی افزود: مشکل دیگر در مورد مدیریت است، بسیاری از خدمتگذاران افراد خوبی هم بودند اما مدیریت قوی نداشتند ضمن اینکه مشکل دیگر مسئله هماهنگی بین مدیریت‌هاست، اکنون ذهنیت اصلاح‌طلب نمی‌تواند کشور را اداره کند، مهندس بازرگان آدم بدی نبود اما تفکر لیبرالی‌اش اجازه نمی‎داد کار خوب کند.

این فعال سیاسی اظهار داشت: پیشنهاد این است در کشور گروه یا احزابی همچون موتلفه یا امثال این حزب مسائل و مشکلات را به‌دور از موقعیت‌های اجرایی سامان دهد و دولتی می‌تواند فساد اداری را برطرف کند که تمام وجودش پاکی و تزکیه باشد.

۱۳۹۴/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...