نسخه چاپی

فریدون مجلسی

منتقدین از آرای مردم می‌ترسند

فریدون مجلسی دیپلمات سابق كشورمان گفت: تبلیغاتی منفی و مخربی كه این روزها از سوی صدا و سیما و جناح خاص شاهدش هستیم، فقط و فقط از ترس آرای طبیعی مردم است.

به گزارش نما به نقل از برنا، فریدون مجلسی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی این خبرگزاری، درباره پیرامون عملکرد صدا و سیما در برنامه های انتخاباتی گفت: گروه هایی که این روزها تبلیغات منفی را از سوی رسانه ملی ارائه می دهد، دارای قدرت ،پول ،امکانات و از حمایت های بسیاری برخوردار هستند. آنها فکر می کنند باختند و می توانند با این تبلیغات ، فساد 8 ساله ای آقایان که منجر شد صدها میلیارد دلار این مملکت به تاراج برود را کتمان کنند؛ همچنین آنها تصور می کنند مردم این خیانت ها را فراموش می کنند .

وی در افزود:کسانی فریب تبلیغات را می خورند که از یارانه ها برخوردارند و امکانات در اختیار آنان قرار دارد. متاسفانه مسؤلان نمی دانند اینگونه تبلیغات منفی مخرب و خشم آور است و کسانی که خیال رأی دادن را نداشتند را به پای صندوق ها می آورد که خود همین امر باعث سنگین تر شدن شکستشان می شود.

مجلسی با بیان اینکه این جریان ها علاقه ای ندارند مردم به پای صندوق های رأی بیایند، عنوان کرد: اصولا کسانی که اینگونه جریان ها را از ترس باخت به راه انداخته اند دوست ندارند اکثریت مردم در انتخابات مشارکت داشته باشند و به شدت از آرای طبیعی مردم می ترسند و با اینگونه رفتارها در پی دلسرد کردن مردم هستند .

وی در پایان تاکید کرد: صدا و سیما متعلق به یک گروه خاص است همان هایی که یک روز از دیوار سفارت بالا می روند، روز دیگر مقابل برجام می ایستند و برای جنگ تبلیغات می کنند و کسی هم نیست سؤال کند، کشور دچار جنگ شود چه سودی برای مردم و کشور دارد. امیدوارم این کارهای عبث را کنار بگذارند و به فکر آبادانی باشند.

۱۳۹۴/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...