نسخه چاپی

ساخت‌وپاخت غربی‌ با رنگ‌و‌بوی انتخاباتی!

در آستانه دو انتخابات مهم كشورمان در پسابرجام باید بیش از هر زمان دیگری از توطئه‌ها و ترفندهای غرب برای دخالت در امور داخلی‌مان آگاه باشیم.

به گزارش نما به نقل از افکارخبر،تقویم به هفتم اسفند نزدیک‌تر می‌شود؛ روزی سرنوشت ساز که قرار بر این است مردم بصیرمان وکلای خود را راهی خانه ملت کنند. انتخاباتی مهم از این جهت که اولین انتخابات پسابرجام است و شاید متفاوت‌تر از سایر انتخاب‌های بیش از سه دهه ایران اسلامی باشد؛ چرا که برجام به مرحله اجرا رسیده است و بر این مبنا این روزها زمزمه‌های ارتباط با دنیای غرب بیش از پیش به گوش می‌رسد و به بیان دیگر میتوان از اظهارات سخیفانه گاه و بیگاه برخی از مقامات غربی دریافت که آنان برجام را کلیدی برای ورود به ایران و دخالت در سرنوشت کشورمان می‌دانند.

در شرایط فعلی آنان پارادایم جدیدی را برای ضربه زدن به کشورمان طراحی کرده‌اند تا با بهره‌گیری از فضای برجام و پسابرجام اهدافشان را در ایران اسلامی پیاده کنند؛ در واقع دشمن بعد از اجرایی شدن برجام عملیات ضد ایرانی‌اش را متوقف نکرده و دست روی دست نگذاشته است بلکه در پروسه‌ای طولانی مدت و با شگردهایی جدید به دنبال ادامه دخالت‌هایش در امور کشورمان است.

آنان به دنبال روی کار آمدن مجلسی متمایل به غرب در ایران هستند تا بلکه از این راه جای پای خود را برای نفوذ در کشورمان باز کنند اما گویا از این مسئله غافلند که مردم ما با آگاهی نمایندگانی را وارد بهارستان می‌کنند که مورد نظر و مطلوب غربی‌ها نیستند و با این تدبیرشان بارها و بارها ضربه‌‌ای مهلک بر پیکره دشمنان قسم خورده این مرز و بوم وارد کرده‌اند.

بی‌شک غربی‌ها علی الخصوص آمریکا نیز تجربیات 37 سال گذشته را در انتخابات پشت سر گذاشته و آموخته‌اند که تمامی طرح‌ها و توطئه‌های آنان با ابزار و ترفندهای گوناگون راه به جایی نبرده است چرا که ملت ما تمام قد و هوشیار در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های آنان ایستاده‌ است و با حضور مقتدرانه خود در صحنه‌های حساس و سرنوشت ساز به جهانیان نشان داده‌اند که محال است از آزمونی سربلند و سرافراز بیرون نیایند.


ض



با این وجود همه ما باید بر این مسئله مهم واقف باشیم و بدانیم که دشمن هیچ‌گاه چشم طمعش را تا نابودی انقلاب اسلامی از این مملکت برنخواهد داشت و اظهارات اخیر جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر اینکه ما در انتخابات ایران به صورت مستقیم وارد نشده و دخالت نمی‌کنیم به معنای عدم دخالت یا رصد انتخابات ما نیست بلکه آنان به دنبال دخالت در انتخابات به شیوه‌ای دیگر هستند چرا که متوجه شده‌اند در صورت حمایت مستقیم‌شان از طیف و جریان خاصی، ملت روی خوش به آن جریان نشان نخواهند داد و آنان را پس می‌زنند.

در نقطه مقابل اظهارات متناقض جان کری باید به این مسئله اشاره کرد که چندی پیش "لی زلدین" نماینده نیویورک، "مایکل پمپئو" نماینده کانزاس و "فرانک لوبی یندو" نماینده ایالت نیوجرسی در مجلس نمایندگان آمریکا، که هر سه جمهوری‌خواه هستند برای سفر به ایران درخواست ویزا کرده بودند که یکی از اهدافشان از این اقدام نیز نظارت بر فرایند انتخابات کشورمان عنوان شده بود.


ض



در واکنش به چنین اظهارات گستاخانه‌ای یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اجازه دخالت به آمریکایی‌ها در انتخابات را نخواهیم داد گفت: درخواست ویزا برای سفر به ایران در آستانه انتخابات از سوی جمهوری‌خواهانی که مخالف توافق هسته‌ای با ایران بودند مشکوک است و وزارت امور خارجه باید پاسخی دندان‌شکن به آنان بدهد.

نکته جالب توجه در این میان این است که با وجود در پیش بودن انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا باز هم مقامات این کشور درگیر اوضاع داخلی کشورمان در انتخابات هستند و حتی شرایط حساس کشورشان نیز باعث نشده که از حالت مداخله جویانه‌شان در امور کشورمان خارج شوند.

علاوه بر دخالت‌های بی‌ حد و حصر دشمن قسم خورده کشورمان یعنی آمریکا باید به این مسئله نیز اشاره کرد که شبکه ضدایرانی بی‌بی‌سی نیز که روزی مروج تقلب در انتخابات ایران بود و به چنین اظهارات سخیفی با برنامه‌های گوناگونش دامن می‌زد، در یک چرخش 180 درجه‌ای مردم ما را به شرکت در انتخابات دعوت می‌کند و با برجسته کردن افراد مورد نظرش در این آرزو سیر می‌کند تا بلکه با راهیابی آنان به مجلس بتواند به اهداف استعماری‌‌اش در کشورمان جامه عمل بپوشاند.


ض



بر همین مبنا چند روز پیش (28 بهمن) رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار با مردم آذربایجان شرقی‌ با شناخت صحیح از این اتفاق، سعی نمودند ذهن‌ها را نسبت به انتخابات و اتفاقی که توسط بی‌بی‌سی در حال وقوع است آگاه سازند و فرمودند: «رادیوی انگلیسی دارد به مردم تهران دستورالعمل می‌دهد به فلانی رأی بدهید، به فلانی رأی ندهید! معنای این چیست؟ انگلیسی‌ها دلشان برای دخالت کردن در ایران تنگ شده است. اما بدانند امروز به برکت انقلاب و بیداری مردم این دست‌ها قطع شده و جلوی این دخالت‌ها گرفته شده است. اینکه ما عرض می‌کنیم در انتخابات، مردم با بصیرت و آگاهی وارد شوند، به‌ خاطر این است؛ بدانند دشمن چه می‌خواهد؛ وقتی شما دانستی دشمن چه می‌خواهد، عکس او عمل می‌کنی»

در اینکه آنان ترجیح می‌دهند چه جناحی در ایران روی کار آید سخنی نمی‌توان گفت اما می‌توان گفت که هر بار غرب و در رأس آن آمریکا در انتخابات ایران دخالت کرده‌اند، نهایتاً نتیجه به ضرر آن حزبی شده که مورد حمایت و تلطف آنان قرار گرفته است چرا که مردم ما دقیقا در نقطه مقابل خواست آنان قدم برمی دارند پس به نفع‌ دشمنان این مرزو بوم است که با این مسئله که ایران کشوری متحد است کنار بیایند و بدانند جانبداری شان از طیفی خاص راه به جایی نخواهد برد.

۱۳۹۴/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...