نسخه چاپی

بنگر:

ما اگر 8 نفره هم می‌شدیم باید گهر را می‌بردیم!

عکس خبري -ما اگر 8 نفره هم مي‌شديم بايد گهر را مي‌برديم!

مدافع سرخ پوشان پایتخت معتقد است پرسپولیس فقط با اتفاقات عجیب فوتبال نتوانست مقابل گهر درود به برتری برسد و حریف با خوش‌شانسی یك امتیاز گرفت.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، بنگر حرف‌هایش را در مورد تساوی با گهر اینگونه آغاز می‌کند: «‌ما در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و سوار بر بازی بودیم. واقعا نمی‌دانم چطور موقعیت‌های ما تبدیل به گل نشد و حتی در تمرینات هم نمی‌توان دید که یک تیم این قدر موقعیت گل از دست بدهد و فقط یک توپ روی دروازه‌اش بیاید و تبدیل به گل شود.»
بنگر در پاسخ به این سوال که به نظر تو مشکل پرسپولیس چیست می‌گوید: «باور کنید من نمی‌دانم مشکل پرسپولیس چیست و تا حالا در چنین موقعیتی گیر نکرده بودم. در این مورد باید کادر فنی و همچنین کمیته فنی صحبت کند ولی حداقل در مورد این بازی باید بگویم که ما مشکل خاصی نداشتیم و به طرز عجیبی موقعیت‌های گلزنی را از دست دادیم. باور کنید که من تا حالا ندیده بودم که یک تیم اینقدر موقعیت گل از دست بدهد و بدشانسی ما این بود که گهر یک توپ روی دروازه آورد و آن را تبدیل به گل کرد.»


از بنگر در مورد اشتباه شهاب گردان در این بازی سوال می‌کنیم که او می‌گوید: «هر بازیکنی ممکن است اشتباه کند و نباید فقط تقصیر را گردن یک نفر انداخت. در ضمن باید بگویم توپ‌های لیگ برتر خیلی بد است و با این توپ‌ها اصلا نمی‌توان فوتبال بازی کرد. حتی یک پاس ساده هم نمی‌توان داد و باید هر لحظه منتظر باشیم تا توپ پله شود و مسیرش تغییر کند.»
بنگر در پاسخ به این سوال که قبول داری اگر پرسپولیس 10 نفره نمی‌شد راحت به پیروزی می‌رسید می‌گوید: «ما اگر 8 نفره هم می‌شدیم باید گهر را می‌بردیم ولی متاسفانه بدشانسی آوردیم. الان مدام می‌گویم که هفته بعد همه چیز درست می‌شود ولی به معنای واقعی باید ببریم و دیگر هیچ چاره‌ای جز برد نداریم. الان همه تیم‌ها در حال امتیاز جمع کردن هستند و این اصلا خوب نبود که ما در ورزشگاه آزادی در 2 بازی 5 امتیاز از دست دادیم.»

۱۳۹۱/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...