نسخه چاپی

رئیس سازمان داوطلبان

بهره‌گیری از ظرفیت ۵ میلیون ایرانی خارج‌نشین

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از بهره‌گیری از ظرفیت ۵ میلیون ایرانی خارج نشین برای امورات داوطلبانه كشور خبر داد و گفت: آمادگی‌ ایرانیان خارج‌نشین هم‌اكنون در كشورهای آلمان، انگلیس، سوئد و مالزی وجود دارد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، فرح ناز رافع با حضور در خبرگزاری تسنیم، با تشریح اقدامات سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از بهره‌گیری از ظرفیت 5 میلیون ایرانی خارج نشین برای امورات داوطلبانه کشور خبر داد و اظهار داشت: یکی از توصیه‌های مؤکد رئیس جمعیت هلال احمر استفاده از توان ایرانیان خارج نشین در مباحث داوطلبانه است.

وی در توضیح راه اندازی خانه‌های داوطلب ایران در کشورهای خارجی که قرار بود اقداماتی درباره آن صورت پذیرد، ادامه داد: هم اکنون این امر از توجه‌ خاص رئیس جمعیت هلال احمر قرار گرفته است تا بتوانیم از ظرفیت‌ ایرانیان خارج نشین بهره مند شویم.

رافع توضیح داد: براین اساس اساسنامه این کار را خواهیم نوشت تا با یک نقشه راه در این مسیر پیش رویم زیرا تعداد قابل توجه ای از ایرانیان خارج نشین علاقه‌مند برای کمک در حوزه‌های داوطلبانه کشور هستند و ما این آمادگی‌ها را هم اکنون در کشورهای آلمان، انگلیس، سوئد و مالزی داریم.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: هم اکنون 5 میلیون ایرانی در خارج از کشور زندگی می‌کنند و ما بارها استقبال آنها را برای یاری و عضویت در کارهای داوطلبانه کشورمان را شاهد بوده‌ایم.

۱۳۹۴/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...